خانهاخبار
چهارمین نسخه بتا از آپدیت اندروید 9 برای گلکسی S8 و +S8 منتشر شد

چهارمین نسخه بتا از آپدیت اندروید 9 برای گلکسی S8 و +S8 منتشر شد

کاربران گلکسی S8 و +S8 از امروز چهارمین نسخه بتا از آپدیت اندروید پای را دریافت می‌کنند. انتظار می‌رود به زودی نسخه پایدار این سیستم عامل در اختیار کاربران گوشی‌های مذکور قرار بگیرد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۷

سامسونگ امروز آپدیت جدیدی از نسخه بتای اندروید پای را برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس منتشر کرد. این آپدیت چهارمین نسخه بتای اندروید پای است که برنامه‌ریزی آن از اواسط ماه ژانویه برای دستگاه‌های مذکور آغاز شده بود. جدیدترین آپدیت این سیستم عامل به رفع باگ‌هایی می‌پردازد که نسخه‌های قبلی بتا وجود داشت.

علاوه بر این، بعد از آن که در ابتدای هفته گذشته چهارمین نسخه بتا از اندروید پای برای نوت ۸ منتشر شد، امروز بالاخره نسخه پایدار این سیستم عامل در بلغارستان و اسلواکی در اختیار کاربران این تلفن هوشمند قرار گرفت. بنابراین احتمالا به زودی باید شاهد عرضه نسخه پایدار اندروید ۹ برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس باشیم.

سامسونگ در حال حاضر مشغول انتشار نسخه‌های G950FXXU4ZSB9 و G955FXXU4ZSB9 از نرم‌افزار خود برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است. این نسخه باگ‌هایی را برطرف می‌کند که یکی از آن‌ها مانع از کارکرد صحیح NFC می‌شد.

علاوه بر این، مشکلاتی مثل فریز شدن دستگاه پس از باز کردن صفحه Recent Apps و باز شدن کیبورد به‌هنگام شماره‌گیری برای تماس از دیگر ایراداتی هستند که با این آپدیت اصلاح شده‌اند. این شرکت همچنین مشکلی را برطرف کرده که در زمان منتقل کردن فایل‌ها به حافظه اکسترنال به وجود می‌آمد. برای مشاهده فهرست کامل تغییرات این نسخه به تصویر زیر نگاه کنید.

کسانی که عضو برنامه بتای گلکسی اس ۸ باشند می‌توانند با رفتن به بخش Software Update از اپ Settings، با انتخاب Download and install این آپدیت را به صورت OTA دریافت کنند. حجم آپدیت مذکور ۴۷۰ مگابایت است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۲۰
سلام دوستان کسی گروه سامسونگ‌ داره لینک بفرسته

Reza

۱۳۹۷/۱۲/۱۸
سلام دوستان من همین الان آمدیت اندروید پای دریافت کردم، کاربر گلکسی اس ۸ هستم

G

۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چون از رده خارجه

amir

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
سامسونک s7 و s7 edge انگار به کل فراموش کرده
چرا خبر خوش به دارندگان این گوشی نمیده