خانهاخبار
دنیل رادکلیف می‌گوید فیلم‌های «هری پاتر» ریبوت می‌شود

دنیل رادکلیف می‌گوید فیلم‌های «هری پاتر» ریبوت می‌شود

دنیل رادکلیف، بازیگر نقش هری پاتر، ضمن اعلام عدم تمایل در حضور در فرنچایزرهای دیگر با توجه به تجربه‌ای که از مجموعه هری پاتر داشته است؛ بیان کرد که احتمالا هری پاتر در قالب مجموعه فیلم‌های جدید و یا سریال تلویزیونی ریبوت خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۶

در حالی که شایعات از دنیل رادکلیف به عنوان بازیگر جدید نقش ولورین در دنیای مارول حکایت می‌کردند؛ این بازیگر اعلام کرده است که علی‌رغم صرف سال‌های بسیاری از عمر هنری خود، علاقه‌ای به حضور در فرنچایزرهای دیگر ندارد. 

رادکلیف در مصاحبه با IGN اعلام کرده است که هر پروژه‌ای که داستان خوب داشته باشد را می‌پذیرد. در ادامه او می‌گوید: «من کاملا درک می‌کنم که چرا بعضی کارگردان‌ها مردد هستند که مرا به یک فرنچایزر دعوت کنند؛ زیرا من کوله بار سنگینی از یک فرنچایزر دیگر دارم، پس این افراد را درک می‌کنم اما خوشحال می‌شوم.»

image

در ادامه بحث به سمت شخصیت‌هایی مانند اسپایدرمن و بتمن و فرنچایزرهای تلویزیونی مانند سریال اقتباسی ارباب حلقه‌ها که آمازون در حال ساخت آن است کشیده شد. در این حین رادکلیف ابراز خوشحالی کرد که ریبوتی از هری‌ پاتر نیز محتمل است. ممکن است این بازسازی در قالب یک سریال باشد و یا فیلم‌های جدیدی که از داستان‌های جی‌ .کی. رولینگ اقتباس شده‌اند.

بازیگر نقش هری‌ پاتر می‌گوید:

مطمئنم که نسخه‌های دیگری از آن (هری پاتر) وجود خواهد داشت؛ می‌دانم که من آخرین هری پاتری نخواهم بود که در عمرم خواهم دید.

در ادامه او با اشاره به جِیمی پارکر و گرث ریوز که در «هری پاتر و فرزند نفرین شده» بازی کرده‌اند می‌گوید: «همین حالا هم تعدادی از آن‌ها را داریم.»

دیدن این که این فیلم‌ها تا چه مدت حضور دارند داشت جالب خواهد بود... اینطور به نظر می‌رسد که در حال حاضر تقدسی برای آن‌ها وجود دارد، اما از بین خواهد رفت. درخشش یک زمانی از بین خواهد رفت (با خنده).

جالب خواهد بود اگر آن‌ها ریبوت شوند و به فیلم‌ها یا سریال‌های دیگر تبدیل شوند؛ من مشتاق دیدن آن‌ها هستم.

اما در همین حین، رادکلیف همچنان به دنبال خلاقیت در کار خود است. نقش آفرینی بعدی او در یک سریال تلویزیونی خواهد بود که در آن شخصیت یک فرشته عصبی را به نمایش می‌گذارد که در بخش دعاهای پاسخ داده شده بهشت کار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)