خانهاخبار
با ال‌جی G8 ThinQ و مشخصات جالب آن آشنا شوید!

با ال‌جی G8 ThinQ و مشخصات جالب آن آشنا شوید!

ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل، به تازگی اطلاعات جدیدی درباره‌ پرچم‌دار امسال ال‌جی منتشر کرده و در آن به مشخصات ظاهری، سخت افزاری و قیمت احتمالی G8 ThinQ پرداخته است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

درحالی که ال‌جی اعلام کرده پرچم‌دار بعدی این شرکت G8 ThinQ نام دارد، ولی هنوز به طور رسمی تصویری از آن منتشر نشده است. اما به لطف افشاگری‌هایی که همیشه پیش از معرفی چنین محصولاتی بازار خبرها را داغ نگه می‌دارند؛ اکنون می‌توانیم به ظاهر ال‌جی G8 ThinQ از همه جهات نگاهی داشته باشیم.

طراحی ظاهری

ایوان بلس، افشاگر معروف با حساب توییتری evleaks@، رندرهای جدیدی از این گوشی هوشمند در رنگ مشکی منتشر کرده است. ظاهرا پرچم‌دار جدید در قسمت جلویی تغییر چندانی نسبت به نسل قبل خود، G7 ThinQ ندارد و از همان بریدگی در بالای نمایشگر استفاده کرده است که البته حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن کمی باریک‌تر شده است.

image

 

در قاب پشتی G8 شاهد اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه خواهید بود که بر خلاف نسل قبل که دوربین عمودی بود، این بار چینش لنزها به صورت افقی است و ظاهرا این مورد بزرگ‌ترین تغییر در طراحی پرچم‌دار جدید (تا به این لحظه) است.

حضور یک ویژگی دوست داشتنی

از جمله قابلیت‌های مورد توجه کاربران که ال‌جی آن را فراموش نکرده است، وفاداری به جک ۳.۵ میلی‌متری صداست که مانند G7 باز هم در لبه پایین دستگاه قرار دارد. در رندرهای قبلی منتشر شده از این گوشی به جک ۳.۵ میلی‌متری اشاره‌ای نشده بود، اما امیدواریم محصول نهایی با آن‌چه بلس به تازگی به اشتراک گذاشته است مطابق باشد. گرچه اپل چند سالی است که استفاده از این جک را در آیفون کنار گذاشته، اما بسیاری از کاربران و شرکت‌ها همچنان به این استاندارد وفادار مانده‌اند و به همین دلیل، احتمالا دو پرچم‌دار مهم اندروید در سال جاری، یعنی گلکسی S10 و G8 ThinQ همچنان از جک ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌گیرند.

مشخصات سخت افزاری

اما فارغ از مشخصات ظاهری پرچم‌دار جدید کره‌ای، مشخصات سخت افزاری قابل تحسینی نیز برای این گوشی اعلام شده است. ال‌جی G8 ThinQ به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل OLED و رزولوشن ۳۱۲۰ × ۱۴۴۰ (مشابه G7) مجهز خواهد بود. چیپ به کار رفته در این گوشی، اسنپ دراگون ۸۵۵ به همراه حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که البته امکان ارتقا آن از طریق کارت Micro SD وجود دارد. معمولا پرچم‌داران سری G به عمر باتری طولانی معروف نیستند، اما این بار کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته است تا به جای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند. همچنین، سیستم عامل پیش فرض این گوشی نیز اندروید ۹.۰ پای اعلام شده است.

LG G8 ThinQ با رنگ مشکی در کنار LG G7 با رنگ نقره‌ای

 

انتظار می‌رود دوربین‌های G8 ThinQ در مقایسه با G7 بهبود یابد. تا به حال تنها به چینش دوربین اصلی دوگانه این گوشی اشاره شده است، اما هنوز از جزئیات بیشتر اطلاعی در دست نیست. البته ال‌جی اعلام کرده است که دوربین‌های جلویی قابلیت‌های بی مانندی را با خود به ارمغان می‌آورند.

تاریخ عرضه و قیمت

ظاهرا ال‌جی قصد دارد در اواخر ماه جاری میلادی از G8 ThinQ رونمایی کند، ولی طبق خبرهای غیر رسمی عرضه آن در روز ۲۲ مارس آغاز خواهد شد. قیمت اعلام شده برای این گوشی هنوز مشخص نیست، اما در شایعات به مبلغ ۱۱۹۹ دلار در کانادا اشاره شده است که اگر چنین باشد، قیمت آن حدود ۹۰۰ دلار آمریکا خواهد بود. این مبلغ جدود ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت G7 خواهد بود که ۷۹۹ دلار فروخته شد. اما تمامی این موارد به طور رسمی تایید نشده است و باید منتظر اخبار جدیدتری از سوی کمپانی کره‌ای باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

زکریا

۱۳۹۷/۱۱/۲۶
بنظر خیلی عالیست. امیدوارم ال جی فروش خوبی داشته باشه