خانهاخبار
5 پیشنهاد برای خرید موبایل زیر 2 میلیون تومان

5 پیشنهاد برای خرید موبایل زیر 2 میلیون تومان

شرایط نامساعد تحریم‌ها باعث شد گوشی موبایل با افزایش دو و سه برابری همراه شود. به همین دلیل خیلی ها با از خرید گوشی های گران قیمت صرف نظر کنند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

شرایط نامساعد تحریم‌ها باعث شد گوشی  موبایل با افزایش دو و سه برابری همراه شود. به همین دلیل خیلی ها با از خرید گوشی های گران قیمت صرف نظر کنند.

به روایت سلام نو ، شش گوشی موبایل که قیمتی کمتر از دو میلیون دارند و به نسبت قیمت از امکانات مناسب‌تری برخوردار هستند در ادامه آمده است:

 ال جی   :Q6

گوشی کیو 6 گوشی میان رده ای است مورد توجه زیاد مخاطبین قرار گرفته است. یکی از مشخصات بارز و جذاب LG G6، صفحه نمایش آن – با نام تجاری FullVision – است. G6 با داشتن نمایشگری با رزولوشن 1440×2880 پیکسل و نسبت تصویر 18:9، تجربه کار کردن با صفحه‌ای بزرگ (بدون اینکه اندازه دستگاه بیش از حد بزرگ و زننده باشد) را برای کاربر فراهم می‌کند

ال‌جی خانواده گوشی‌های سری Q را با طراحی 3 گوشی (Q6، Q6+ و Q6α) کلید زده که تنها در RAM، حافظه داخلی و رنگ با هم تفاوت دارند. در این میان، Q6+ با داشتن 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی، پیشرفته‌ترین مدل به حساب می‌آید. RAM و حافظه داخلی Q6 به ترتیب 3 و 32 گیگابایت عنوان شده است. Q6α نیز با پیکربندی 2GB/16GB ساده‌ترین مدل این سری محسوب می‌شود.

Sony XPERIA XA  :

اگرچه چند سالی است گوشی سونی نتوانسته رضایت مخاطبین را جلب کند اما در شرایط فعلی با قیمت های بازار این گوشی می تواند حداقل رضایت کسانی که از این گوشی استفاده می کنند را جلب کند.

در صورتی که XA را به عنوان آپدیتی بر Z3 Compact و Z5 Compact (هر دو با صفحه‌نمایش‌های 4.6 اینچی) بدانیم ارتقا سایز صفحه‌نمایش به 5.0 اینچ نکته کاملا مثبتی برای این کلاس به حساب می‌آید؛ این البته تنها یک سوی ماجراست از نگاهی دیگر هم سایز و هم رزولوشن صفحه‌نمایش XA حرف چندانی در مقابل انبوهی از رقبای رده میانی به خصوص چینی‌هایی همچون هواوی G8، آنر 5X، شیائومی Note 3 و لنوو K3 Note (همگی با پنل‌های 5.5 اینچی فول اچ‌دی) ندارد. حتی با کنار گذاشتن چینی‌ها نیز اوضاع چندان بر وفق مراد به نظر نمی‌رسد و مدل‌هایی همچون نکسوس 5X و X Cam هر دو ازال‌جی با پنل‌های 5.2 اینچی فول اچ‌دی شرایط بهتری را (حداقل روی کاغذ) نسبت به پنل 5.0 اینچی 720p حاضر در XPERIA XA ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید موبایل سلام نو این گوشی میان رده محصولی با طراحی جدید و ترکیبی دوست‌داشتی ‌معرفی می کند؛ سایز و وزن آن برای یک گوشی رده میانی مناسب است و نکات مثبتی همچون دوربین با کیفیت، دکمه پاور دایره‌شکل و شاتر فیزیکی،‌ امکان استفاده همزمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه، دوام مناسب باتری، فریم فلزی پیرامونی و حاشیه جانبی اندک صفحه‌نمایش در آن حضور دارند.  قیمت نزدیک به دو میلیونی این گوشی در بازار باعث شده به نسبت خیلی ها سراغ این گوشی بروند.

Y7 Prime 2018 :

هواوی با گوشی های متنوع و نسبتا ارزان قیمت چند سالی است بازار موبایل ایران را به سمت خود کشانده است.

سری Y در محصولات هواوی، رده گوشی‌های ارزان‌قیمت این شرکت است که سابقه تولید آن‌ها به بیش از 5 سال پیش و تقریبا همزمان با حضور همه‌جانبه این شرکت در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد

هواوی Y7 Prime 2018 اسمارت‌فونی در سطح پائین رده میانی با ظاهری جذاب است. صفحه‌نمایش بزرگ و قسمت براق پشت دستگاه نگاه خریداران را به خود جلب می‌کند و حضور سه اسلات جداگانه برای دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه مزیت بزرگی برای این مدل به حساب می‌آید. دوربین‌های دوگانه بخش پشتی و جک 3.5‌ میلی‌متری هدست دیگر جذابیت‌های ظاهری این گوشی هستند و حافظه 32 گیگابایتی نیز برای مدلی که قرار است با قیمت مناسبی عرضه شد حافظه کمی به حساب نمی‌آید. در سوی مقابل نقاط ضعف کوچک و بزرگی نیز در این گوشی به چشم می‌‌خورد که بی‌شک وضوح پائین صفحه‌نمایش در صدر آن قرار دارد؛ دوربین‌های دوگانه بخش پشتی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان نمی‌دهند و پروسسور 28 نانومتری قدیمی آن نیز حتی برای یک گوشی حاضر در این رده چندان قابل‌قبول نیست. ظرفیت باتری از 4,000mAh سال گذشته به 3,000mAh کاهش پیدا کرده و پشتیبانی نکردن از شارژ سریع، شما را نزدیک به 3 ساعت برای پر شدن باتری به انتظار می‌گذارد. در نهایت با وجود آنکه صرفنظر کردن از بدنه فلزی، ظاهر جذاب‌تری به این مدل بخشیده اما جدا از اثرات انگشت، خراشیدگی‌هائی که به تدریج در بخش براق پشت دستگاه ظاهر می‌شوند این جلوه زیبا را با مشکل روبرو می‌سازند

این گوشی حول و حوش 1.8 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

شیائومی : Redmi 6

شیائومی اگرچه برند معتبری در دنیا است اما در ایران هنوز آن طور که باید و شاید جا نیفتاده است.  شاید خدمات پس از فروش ضعیف این برند دلیل آن است. نبود قطعات در بازار ایران هم دلیل دیگری است. با این حال قیمت مناسب و امکانات عالی این گوشی کاری کرده تا بسیاری تن به خرید این گوشی جذاب بدهند.

شیائومی در ساخت Redmi 6 کمپانی مدیاتک را به همتای آمریکایی‌اش کوالکام ترجیح داده و از تراشه قدرتمند میان رده Helio P22 استفاده کرده است. این چیپ‌ست از 8 هسته پردازشی – منطبق بر معماری پردازنده‌های Cortex A53 – تشکیل شده که حداکثر سرعت کلاک آنها 2 گیگاهرتز است. اما آنچه P22 را شاخص کرده، لیتوگرافی 12 نانومتری آن است. P22 نخستین تراشه میان‌رده مدیاتک با لیتوگرافی 12 نانومتری محسوب می‌شود و طبق ادعای شیائومی همین ویژگی، میزان مصرف آن را – نسبت به چیپ‌ست‌های 28 نانومتری همطراز – تا 48 درصد کاهش می‌دهد. دوربین خوب این گوشی هم از دیگر جذابیت های این گوشی برای متقاضیان خرید شیائومی است.

اچ تی سی Desire 650  : برند اچ تی سی که تا همین چند سال پیش به عنوان یکی از شیک ترین برندهای گوشی های اندرویدی مطرح بود در چند سال اخیرا با سقوط قابل تاملی رو به رو بوده است. با این وجود در شرایط فعلی خرید این گوشی انتخاب مناسبی است برای کسانی که می خواهند کمتر از دو میلیون تومان پول برای گوشی بدهند.

این گوشی 5 اینچی با دوربین 13 مگاپیگسلی و  2 گیگابایت RAMدر دسامبر 2016 عرضه شده است. این مدل از اچ تی سی از سیستم عامل اندروید  نسخه 6.0 پشتیبانی می کند و با قیمت 1.7 هزار تومان امکان خرید آن وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)