خانهاخبار
گلکسی اس 10 پلاس سرامیکی هم در راه است

گلکسی اس 10 پلاس سرامیکی هم در راه است

سامسونگ قصد دارد یک نسخه سطح بالا را از گلکسی اس 10 پلاس خود با بدنه سرامیکی عرضه کند. یک فروشگاه ویتنامی اعلام کرده است که این گوشی 1333 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

سامسونگ برای اولین بار تصمیم گرفته است یکی از گوشی‌های پرچمدار خود را در یک نسخه با بدنه سرامیکی هم عرضه کند. انتظار می‌رود تنها گلکسی اس 10 پلاس در نسخه سرامیکی به رنگ مشکی به بازار راه پیدا کند و حالا یک فروشنده ویتنامی قیمت فروش این گوشی سطح بالا را افشا کرده است. براساس اطلاعات فروشگاه FTP SHOP این گوشی 30 میلیون و 990 هزار دانگ ویتنام قیمت دارد که معادل رقم 1333 دلار است. گلکسی اس 10 پلاس سرامیکی در مشخصات فروشگاه ویتنامی مذکور تنها 8 گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی پیش فرض آن 512 گیگابایت است. از طرف دیگر گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سطح بالاترین نسخه گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ از 12 گیگابایت رم به همراه 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

image

 

البته هنوز مشخص نیست که سطح بالاترین نسخه از پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس واقعا 12 گیگابایت رم داشته باشد یا خیر. هیچ خبری در این باره به صورت رسمی مورد تأیید قرار نگرفته و در فعلا در حد شایعه ظاهر شده است. از طرفی حافظه داخلی 1 ترابایت تأیید شده است زیرا سامسونگ ماه گذشته آن را رسما معرفی کرد و البته هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که سامسونگ آن را تنها در نسخه سطح بالا و سرامیکی این خانواده به کار ببرد؛ بلکه ممکن است در مدل‌های گلکسی اس 10 هم شاهد تعبیه آن باشیم. از طرفی قیمت چنین نسخه‌‌ای با حافظه 1 ترابایتی احتمالا بسیار بالا خواهد بود و ممکن است تنها در بازارهای محدودی به فروش برسد.

image

 

فروشگاه مذکور مدل گلکسی اس 10 غیر سرامیکی را تنها در نسخه 8 / 128 گیگابایتی در وضعیت فروش به زودی معرفی کرده است و این احتمال همچنان وجود دارد که این دو نسخه همه کانفیگ‌های اصلی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس نباشند. تنها چند روز دیگر تا معرفی رسمی این پرچمداران باقی مانده است و 20 فوریه (1 اسفند) شاهد انتشار همه مشخصات و اطلاعات رسمی و نهایی درباره گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)