خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای Galaxy A50 سامسونگ

صدور مجوز FCC برای Galaxy A50 سامسونگ

میان رده Galaxy A50 سامسونگ از آژانس FCC مجوز گرفته است و به نظر می‌رسد که به زودی معرفی شود. این گوشی باتری 4000 میلی امپر ساعتی دارد و از پردازنده اگزینوس 9610 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

انتظار می‌رود که سامسونگ در نیمه اول سال 2019 میلادی 9 مدل میان رده Galaxy A تازه معرفی کند و Galaxy A50 هم یکی از این 9 مدل تازه و توانمند باشد. این گوشی احتمالا یک میان رده سطح بالا خواهد بود و به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه و همچنین حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش مجهز خواهد شد. Galaxy A50 همچنین اخیرا توانسته است از FCC مجوز دریافت کند و به همین خاطر به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، ماه گذشته مجوزهای Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG برای گوشی مذکور منتشر شدند و مجوز آژانس رگولاتوری FCC سومین مجوز مهم آن به شمار می‌رود.

صدور مجوز برای نسخه‌هایی با پشتیبانی از یک و دو سیم کارت

مجوز FCC نشان می‌دهد که میان رده تازه Galaxy A50 در دو نسخه با پشتیبانی از یک و دو سیم کارت در دسترس قرار می‌گیرد. بدین ترتیب که هر دو شناسه SM-A505F و SM-A505F/DS در وب‌سایت FCC دیده شده است و دومین شناسه هم ظاهرا به نسخه دو سیم کارت آن تعلق دارد. در فهرست مشخصات FCC همچنین به طول و عرض 158.5 در 75.5 میلی متر برای Galaxy A50 اشاره شده است. قطر پنل نمایش آن 158 میلی متر است که به صفحه نمایش Infinity-V به اندازه 6.22 اینچ اشاره دارد. Galaxy A50 همچنین از بلوتوث نسخه 5.0، Dual-band Wi-Fi و 4G VoLTE پشتیبانی می‌کند.

image

میان رده تازه Galaxy A50 سامسونگ همچنین به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9.0 پای بهره می‌برد و گفته می‌شود که از پردازنده داخلی اگزینوس 9610 سامسونگ قدرت می‌گیرد. این گوشی 4 گیگابایت رم دارد و در دو نسخه با حافظه داخلی پیش فرض 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود. در گزارش‌های قبلی درباره مشخصات Galaxy A50 همچنین به دوربین اصلی با لنز استاندارد 24 مگا پیکسلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پورت ارتباطی USB Type-C اشاره شده است.

گفته می‌شود که کمپانی سامسونگ گوشی‌های Galaxy A10، A20 و A30 را به زودی در بازار هند معرفی می‌کند. هنوز مشخص نیست Galaxy A50 که احتمالا سطح بالاتر از مدل‌های مذکور خواهد بود، چه زمانی معرفی می‌شود و اصلا به بازارهای مشخصی محدود خواهد بود یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)