خانهاخبار
پرچمدار Nokia 9 PureView در تصاویر زنده فاش شد

پرچمدار Nokia 9 PureView در تصاویر زنده فاش شد

تازه‌ترین اطلاعات فاش شده از پرچمدار Nokia 9 PureView آن را در تصاویر زنده به نمایش می‌گذارد و حداقل 4 گیگابایت رم را به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی مورد تأیید قرار می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

در حالی که به تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 در اواخر ماه فوریه نزدیک می‌شویم، گزارش‌های بیشتری درباره گوشی‌هایی که ممکن است در خلال آن معرفی شوند، منتشر می‌شود. یکی از این گوشی‌ها Nokia 9 PureView نام دارد که مخصوصا به خاطر دوربین اصلی پنج گانه‌اش مورد توجه قرار گرفته است. روز گذشته برخی تصاویر زنده منتسب به این گوشی توسط NokiaPowerUser و همچنین فهرستی از مشخصات آن در وبسایتی دیگر منتشر شد.

image

 

در این تصاویر زنده، گوشی Nokia 9 PureView با پنل نمایش کشیده اما حاشیه نواری تقریبا ضخیمی در مقایسه با سایر پرچمداران امسال به نمایش درآمده است. در حاشیه قسمت بالای پنل نمایش هم چند حسگر از جمله دوربین سلفی در سمت راست و چپ قرار گرفته‌اند و نام برند نوکیا هم در میانه آن به چشم می‌خورد. این تصویر همچنین با تصاویر رندر که هفته گذشته از Nokia 9 PureView منتشر شده بودند، در یک راستا قرار دارد.

image

 

در تصویر زنده دیگر از نمای پنل پشتی شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای 5 گانه و فلش LED به همراه پنل براق شیشه‌ای هستیم. پیش از این در تصاویر رندر شاهد لوگوی برند زایس در کنار لنزها و همچنین عبارت Android One روی پنل بودیم، اما شایان ذکر است که در تصاویر زنده پیش رو هیچکدام از این کلمه‌ها به چشم نمی‌خورند. همچنین حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل‌های این گوشی دیده نمی‌شود که نشان می‌دهد احتمالا زیر پنل نمایش قرار خواهد گرفت.

image

 

Nokia PureView بر اساس تازه‌ترین اطلاعات فاش شده پنل نمایش 6 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و پشتیبانی از HDR10 دارد. این گوشی همچنین از اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و ممکن است در نسخه‌های متفاوتی با کانفیگ مختلف معرفی شود. گفته می‌شود که نسخه استاندارد آن از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. گزارش‌ها همچنین اشاره دارند که ظرفیت باتری این پرچمدار تازه معادل 4150 میلی آمپر ساعت است و از امکان شارژ سریع و بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که پرچمدار تازه Nokia 9 PureView به همراه Nokia 6.2 (2019) در نمایشگاه بین المللی MWC 2019 معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)