خانهاخبار
اپل ایده‌های جالبی را در پتنت هوم‌پاد خود پنهان کرده است!

اپل ایده‌های جالبی را در پتنت هوم‌پاد خود پنهان کرده است!

اپل مدتی قبل پتنتی را به ثبت رساند که با توجه به آن نسل بعدی اسپیکر هوشمند این شرکت، هوم پاد، می‌تواند کارهای متفاوت و جذاب‌تری را نسبت به سایر اسپیکرهای هوشمند کنونی انجام دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

اپل برای نسل آینده هوم پاد ایده‌های جالبی دارد، از جمله حضور نسخه ایموجی سیری به همراه چراغ‌های LED که تنوعی از اطلاعات تصویری مانند وضعیت آب و هوا را نمایش می‌دهند. در پتنتی که سال ۲۰۱۷ به ثبت رسیده بود و البته در ماه ژانویه گذشته به طور عمومی منتشر شد، اپل تعدادی ایده جالب را در ایالات متحده به ثبت رسانده است که Mac Rumors به بعضی از آن‌ها اشاره کرده است.

در این پتنت مستقیما به هوم‌پاد اشاره نشده است، اما اطلاعات موجود دستگاهی را توصیف می‌کند که درون دیواره پارچه‌ای خود میکروفون و اسپیکر دارد و با توجه به همین موضوع، به احتمال بسیار زیاد دستگاه مذکور همان هوم‌پاد است. طبق این اطلاعات، اپل به استفاده از چراغ‌های LED و پارچه برای نمایش همه‌ چیز، از آب و هوا تا نتایج مسابقات ورزشی، فکر می‌کند. همچنین، این پتنت به استفاده از همین روش برای نمایش موضوعات ایمیل‌های دریافتی و حتی پاسخ‌هایی از جانب سیری که در قالب ایموجی ارایه می‌شوند اشاره کرده است.

image

چراغ‌های LED موجود می‌توانند با پشتیبانی از ژست‌های سه بعدی، با تکان دادن سر کاربر روبروی خود واکنش نشان دهند و تغییر کنند. سیری بهره مند از ایموجی می‌تواند حالات مختلف را با توجه به موضوعی که در آن حضور داشته به نمایشش بگذارد. برای مثال، اگر شما هنگام فراخواندن سیری ناراحت باشید، او متوجه شده و با حالتی مانند احساس دلسوزی و همچنین ناراحتی با شما همدردی می‌کند، یا می‌تواند خوشحال به نظر برسد تا حال و هوای شما را نیز تغییر دهد. احتمالا این حالات با ارایه پیشنهاد موزیک نیز همراه خواهد بود.

کوپرتینویی‌ها حتی راهی راه پیشنهاد کرده‌اند که سیری بتواند لحن ایمیل‌ها را آنالیز کند و سپس آن‌ها را زمانی که ناراحت، خوشحال یا عصبانی هستنید برای‌ شما بخواند. حالت ارایه شده بستگی به حسی دارد که ایمیل‌های دریافتی شما القا می‌کند. همچنین اپل در نظر دارد امکانی را برای فرستنده ایمیل در نظر بگیرد که بتواند ایموجی مورد نظر را برای نمایش توسط سیری انتخاب کند.

ممکن است در آینده هوم‌پاد نیز به Face ID مجهز شود تا فردی را که نزدیک او قرار دارد تشخیص دهد و بتوان پروایل‌های مختلف را برایش شخصی سازی کرد و یا اینگه با نزدیک شدن شخص به دستگاه، پیام‌ها یا یادداشت‌های شخصی را برایش قابل دسترس نماید. همچنین اگر غریبه‌ای نزدیک به هوم‌پاد شد، دسترسی به پیام‌ها و سایر موضوعات شخصی برای او ناممکن شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)