خانهاخبار
قیمت رنجرور ایووک 2020 اعلام شد

قیمت رنجرور ایووک 2020 اعلام شد

رنجرور ایووک 2020 در گذشته نه چندان دور معرفی شد. به تازگی قیمت این خودروی جذاب اعلام شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

لندرور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو 2019 حضور نخواهد داشت؛ با این حال این موضوع باعث جلوگیری از معرفی خودروی جدید رنجرور ایووک 2020 نشده است. این نسل از ایووک برای اولین بار در خاک ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌شود و انتظار می‌رود تبدیل به یک برگ برنده در این کشور شود. این خودرو دارای المان‌هایی از خودروی ولار در طراحی خود بوده و از دو موتور جدید برای مدل 2020 بهره می‌برد.

موتور اول یک نمونه 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ است. این موتور قدرتی برابر با 246 اسب بخار و گشتاوری برابر با 365 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این موتور در مقایسه نمونه کنونی 9 اسب بخار قدرت بیشتری تولید می‌کند و گشتاور آن نیز افزایشی 24 نیوتون متری را تجربه کرده است. این قدرت و گشتاور بیشتر تنها در برابر پرداخت 850 دلار هزینه بالاتر در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

رنجرور ایووک 2020 با قیمت پایه 42650 دلار به فروش می‌رسد. این خودرو به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک به همراه سیستم Driveline Disconnect لندرور است که باعث جلوگیری از انتقال قدرت به چرخ‌های عقب خودرو برای کاهش مصرف سوخت در مواقع خاص می‌شود. موتور 2.0 لیتری این خودرو در تریم‌های SE ،S و First Edition این خودروی انگلیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

image

این خودرو در نمونه‌ای با سیستم هیبریدی ملایم نیز به بازار عرضه می‌شود. در این خودرو شاهد استفاده از یک سیستم 48 ولتی به همراه گیربکس خودکار 9 سرعته ZF هستیم. این نمونه از رنجرور ایووک قدرتی برابر با 296 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در آینده شاهد عرضه نمونه پلاگین هیبریدی این خودروی کراس‌اوور نیز خواهیم بود. خریداران برای تصاحب نمونه هیبریدی این خودرو باید تریم R-Dynamic را با قیمت پایه 47595 دلار سفارش دهند.

تریم R-Dynamic HSE این خودروی انگلیسی با قیمت پایه 56795 دلار به فروش می‌رسد که البته این قیمت پس از اضافه شدن تجهیزات سفارشی، افزایش پیدا می‌کند. این قیمت ما را با یکی از گران‌ترین خودروهای کراس‌اوور موجود در بازارهای جهانی روبه‌رو می‌کند. در صورتی که خریدار خواهان پرداخت هزینه بیشتری باشد، می‌تواند تریم First Edition این خودرو را با رنگ انحصاری Nolita Grey و قیمت پایه 56850 دلار سفارش دهد.

رنجرور ایووک 2020 از پاییز سال 2019 در اختیار نمایندگی‌های این برند قرار می‌گیرد، بنابراین خریداران برای تصاحب آن نباید مدت زمان زیادی منتظر بمانند. در حال حاضر افراد می‌توانند این خودرو را پیش خرید کنند تا زودتر از بقیه آن را تحویل بگیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی هاشمور

۱۴۰۱/۴/۷
با سلام من خواستار خرید رنجور ساواک مدل 2020 هستم.
در صورت امکان قیمت حدودی را لطف بفرمائید.
هاشم پور هستم از تبریز
+9147575113
با تشکر

علی هاشمور

۱۴۰۱/۴/۷
با سلام و خسته نباشید.
قیمت رنج پور ساواک مدل 2020 در چه خ ودی هست .
خریدم نقدی هست.
از تبریز هستم.
09147575