خانهاخبار
گوشی Sargo گوگل در بنچمارک

گوشی Sargo گوگل در بنچمارک

یک گوشی مرموز با شناسه Sargo از گوگل در Geekbench بنچمارک شده است. این گوشی 2 گیگابایت رم دارد و پیش بینی می‌شود میان رده Pixel 3 Lite باشد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

یک گوشی معرفی نشده از گوگل با اسم رمز Sargo روز گذشته در پایگاه ابزار بنچمارک GeekBench دیده شد و با توجه به فهرست مشخصات آن به نظر می‌رسد که پیکسل 4 باشد. اگر Sargo واقعا پیکسل 4 باشد، این اولین بار است که شاهد آزمون بنچمارک یکی از مدل‌های نسل تازه پیکسل‌های گوگل هستیم. علاوه بر این به نظر می‌رسد که سیستم عامل پیش فرض گوشی مذکور اندروید 10.0 باشد و نکته جالب‌تر اینکه Sargo تنها 2 گیگابایت رم دارد.

image

سال گذشته شاهد بودیم که دو گوشی با اسامی رمز Sargo و bonito در Google ARcore فاش شدند. براساس اطلاعات اخیر از بنچمارک یک گوشی مرموز گوگل گفته شد که bonito درواقع اسم رمز گوشی Pixel 3a XL است. حالا یک گوشی دیگر با 2 گیگابایت رم بنچمارک شده است که نشان می‌دهد Sargo احتمالا نسخه سطح پایینی از پیکسل 4 خواهد بود. از طرفی برخی معتقدند که Sargo ممکن است Pixel 3 Lite باشد و باید تأیید کنیم که این احتمال اصلا غیرمنطقی نیست. از طرفی مجهز شدن Sargo به اندروید 10.0 نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا حوالی برگزاری کنفرانس I/O گوگل معرفی می‌شود؛ زیرا گوگل معمولا تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل خود را در همین کنفرانس به صورت سالانه معرفی می‌کند.

image

پیش از این هم خبرها، گزارش‌ها و حتی ویدیوهای زنده از Pixel 3 Lite در فضای وب منتشر شده است و به خوبی می‌دانیم که گوگل چنین گوشی هوشمندی را در دست توسعه دارد. البته کمپانی سازنده هنوز این موضوع را رسما مورد تأیید قرار نداده است، اما اگر به زودی از آن پرده برداشت اصلا شگفت زده نخواهیم شد. Pixel 3 Lite با توجه به مشخصات شایعه شده‌اش یک گوشی توانمند اما میان رده خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
سلام میدنم سوالم مربوط به اینجا نیست یه سوال داشتم گوشیهای تو این چند ماه پایین میان قیمتشون؟ یا بیشتر میشن نظر شما چیه؟