خانهاخبار
اطلاعات تازه از گوشی هوشمند گلکسی ام 30 سامسونگ

اطلاعات تازه از گوشی هوشمند گلکسی ام 30 سامسونگ

تصویر شماتیک از میان رده تازه سامسونگ به نام Galaxy M30 منتشر شده و آن را با دوربین اصلی سه گانه به نمایش گذاشته است. این گوشی از پنل نمایش Infinity-V بهره می‌برد اما زمان معرفی‌اش هنوز مشخص نیست.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

سامسونگ چندی پیش دو گوشی هوشمند Galaxy M10 و M20 را در هند معرفی کرد و البته یک گوشی دیگر هم از این سری تازه به نام Galaxy M30 در نوبت معرفی قرار دارد. تصویر شماتیک این گوشی میان رده تازه توسط PriceKart.com فاش شده و نمای آن را در دو پنل جلو و پشتی به نمایش گذاشته است.

Galaxy M30 هم ظاهرا مانند سایر اعضای سری Galaxy M قرار است در دو نسخه گرادیان مشکی و آبی معرفی شود. حسگر اثرانگشت در این گوشی هم مانند مدل M20 در پنل پشتی دیده می‌شود اما برجسته‌ترین تفاوت‌ آن‌ها در اضافه شدن یک لنز دیگر به دوربین اصلی M30 است. گفته می‌شود که این دوربین سه گانه یک لنز اصلی 13 مگا پیکسلی بعلاوه دو لنز 5 مگا پیکسلی دارد که از نوع زاویه باز و تله فوتو در نظر گرفته شده‌اند.

در این تصویر شماتیک شاهد هستیم که طول و عرض گوشی Galaxy M30 کمی از مدل M20 بیشتر است. این گوشی ظاهرا در 159 میلی متر طول و 75.1 میلی متر عرض طراحی شده و پورت ارتباطی USB Type-C آن در لبه پایینی قرار گرفته است. جالب است که نشانه‌ای از جک هدفون 3.5 میلی متری در این تصویر دیده نمی‌شود.

image

مشخصات شایعه شده و منتسب به Galaxy M30 تقریبا مشابه M20 هستند. این گوشی از پنل 6.38 اینچی Infinity-V از نوع AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و از پردازنده اگزینوس 7904 قدرت می‌گیرد. گزارش‌های تازه همچنین اشاره کرده‌اند که سامسونگ ممکن است میان رده مذکور را در چند نسخه با کانفیگ متفاوت معرفی کند و ترکیب رم و حافظه داخلی در سطح بالاترین آن‌ها 6 و 128 گیگابایت باشد.

گفته می‌شود که دوربین سلفی درون ناچ V شکل Galaxy M30 یک لنز 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 دارد و ظرفیت باتری آن هم درست مانند مدل M20 معادل 5000 میلی آمپر ساعت است.

سامسونگ هنوز به طور رسمی وجود میان رده Galaxy M30 را مورد تأیید قرار نداده است و به همین خاطر کمی درباره وجود و مشخصاتش تردید وجود دارد. هنوز مشخص نیست که این گوشی در صورت تأیید توسعه چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)