خانهاخبار
پرچمدار ZenFone 6 ایسوس با دوربین سه گانه فاش شد

پرچمدار ZenFone 6 ایسوس با دوربین سه گانه فاش شد

تصاویر زنده منتسب به پرچمدار تازه ASUS ZenFone 6 منتشر شده و آن را با دوربین سه گانه اصلی به نمایش گذاشته است. این گوشی احتمالا تا پایان ماه فوریه با طراحی مدرن در رنگ گرادیان معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

اولین روزهای ماه فوریه عمدتا شاهد انتشار خبرها و گزارش‌هایی از پرچمداران تازه سامسونگ به نام گلکسی اس 10 بودیم اما حالا تصویر زنده منتسب به پرچمدار معرفی نشده ایسوس به نام ZenFone 6 یا ZenFone 6Z منتشر شده است. این کمپانی سال گذشته توانست با معرفی و عرضه گوشی‌های توانمندی مانند ZenFone Max Pro M1 و ZenFone 5Z بازار آسیا و مخصوصا هند را به چنگ آورد.

image

دو تصویر زنده از ZenFone 6 منتشر شده است که اولی آن را در رنگ گرادیان و دوربین اصلی با لنزهای سه گانه نمایش می‌دهد و در دومین تصویر هم شاهد گوشی هوشمندی با طراحی کمی متفاوت‌تر هستیم که در کناره‌های بدنه خمیده طراحی شده و به رنگ خاکستری تیره توسعه یافته است. هیچکدام از این تصاویر زنده متاسفانه نمای پنل جلوی ZenFone 6 را نشان نمی‌دهند. اما اگر کمی بادقت بیشتر به آن‌ها نگاه کنید، می‌توانید در جعبه متعلق به ZenFone 6 نمای پنل جلو را با حسگر فیزیکی اثرانگشت در حاشیه پایین ببینید.

image

شایعه‌های گذشته درباره ZenFone 6 به طراحی ناچ نامتقارن در بالای پنل جلو و سمت راست اشاره کرده بودند. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر از ZenFone 6 در دست داریم. سال گذشته پرچمدار ایسوس در ماه فوریه معرفی شد و ممکن است که امسال هم شاهد تکرار این اتفاق باشیم.

با توجه به گزارش‌های اخیر پیش بینی می‌شود که ZenFone 6 پنل نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 16:9 داشته باشد و از پردازنده سطح بالا و پرچمدار قدرت بگیرد. امیدواریم در هفته‌های آینده خبرهای بیشتری از این گوشی منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)