خانهاخبار
اگر از افزونه‌های ضدتبلیغات استفاده می‌کنید اکانت اسپاتیفای شما مسدود می‌شود

اگر از افزونه‌های ضدتبلیغات استفاده می‌کنید اکانت اسپاتیفای شما مسدود می‌شود

بر اساس جدیدترین تغییر قوانین و مقررات سرویس اسپاتیفای، اگر از افزونه‌ها یا نرم‌افزارهای مسدودسازی تبلیغات، ملقب به Ad Blocker، استفاده می‌کنید، این شرکت اکانت شما را مسدود یا تعلیق خواهد کرد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

وب پلیر اسپاتیفای یکی از بهترین ویژگی‌های این سرویس است، اما یک مشکل بسیار بزرگ برای آن به وجود آمده است: ناسازگاری با افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات. اگر در اسپاتیفای اکانت رایگان دارید، با نصب یک Ad Blocker روی مرورگر خود به راحتی می‌تواند از نمایش بنرها و تیزرهای تبلیغاتی جلوگیری کنید، در نتیجه با این کار جلوی تنها راهکار درآمدزایی اسپاتیفای را می‌گیرید.

اسپاتیفای سال‌هاست که یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی است، ولی به نظر می‌رسد امکان استفاده رایگان از این سرویس کم‌کم دارد خاتمه می‌یابد. این شرکت هفته گذشته با ارسال ایمیل به کاربران خود خبر داد که قوانین و مقررات این سایت تغییر کرده و از حالا استفاده از همه انواع مسدودکنندگان تبلیغات، بات‌ها و فعالیت‌های کلاهبردارانه ممنوع است. بر اساس این قوانین که از روز اول ماه مارس به اجرا در می‌آید، اگر به استفاده از سرویس‌های Ad Blocker ادامه دهید، اکانت شما بلافاصله به تعلیق درآمده یا مسدود می‌شود.

اسپاتیفای در ماه مارس سال گذشته اعلام کرده بود که حدود دو میلیون نفر از کاربران رایگان این سرویس برای دور زدن تبلیغات از ابزارهای شخص ثالث استفاده می‌کنند، در نتیجه از همان زمان می‌توانستیم این تغییر را پیش‌بینی کنیم. این شرکت در گزارش ماهانه‌ای که از تعداد کاربران فعال خود منتشر کرده، آمار آن‌ها را از ۱۵۹ میلیون به ۱۵۷ میلیون نفر کاهش داده است، چون آن دو میلیون نفر هیچ ارزش افزوده‌ای برای سرویس آن‌ها نداشته‌اند.

با این حساب، واضح است که چرا اسپاتیفای دست به تغییر قوانین خود زده و اعلام کرده که دور زدن یا مسدود کردن تبلیغات، یا ایجاد و توزیع ابزارهایی که برای مسدودسازی تبلیغات این سرویس طراحی شده باشد، ممنوع است. اگر این قانون (یا سایر قوانین آن‌ها) را زیر پا بگذارید، ممکن است اکانت شما بلافاصله به حالت تعلیق درآمده یا مسدود شود. حتی شاید نام کاربری خود را از دست بدهید.

بدیهی است، اگر از Ad Blocker یا سایر نرم‌افزارهای شخص ثالث برای دور زدن تبلیغات استفاده می‌کنید و نمی‌خواهید اکانت خود را در اسپاتیفای از دست بدهید، حتما این سایت را در لیست سفید نرم‌افزار خود قرار دهید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)