خانهاخبار
تازه‌ترین خبرها از قیمت آیفون‌های 2019 اپل

تازه‌ترین خبرها از قیمت آیفون‌های 2019 اپل

گزارش تازه‌ای درباره آیفون‌های آینده اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی‌ها امسال احتمالا به قیمت آیفون‌های پارسال در بازار آمریکا عرضه می‌شوند و ممکن است عرضه‌شان به قیمت کمتری در سایر بازارهای جهانی صورت گیرد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱

بر اساس گزارش‌های متعدد کمپانی اپل سه مدل آیفون تازه را برای عرضه در سال جاری میلادی در دست توسعه دارد. این گوشی‌ها قرار است جانشینان آیفون 10 آر، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس باشند. اگر اطلاعات به دست آمده توسط Droid Shout صحت داشته باشند، سه گانه 2019 اپل احتمالا هم قیمت سه گانه 2018 در بازار آمریکا خواهند بود.

بدین ترتیب آیفون 10 آر (2019) حدودا 749 دلار و آیفون 10 آی 999 دلار قیمت خواهد داشت. علاوه بر این مدل‌ها آیفون 10 آی مکس که سطح بالاترین و گران‌ترین مدل این سه گانه است، به قیمت حداقل 1099 دلار روانه بازار خواهد شد.

image

فروش آیفون‌های اپل در ماه‌های اخیر در سرتاسر بازارهای جهانی با روند نزولی همراه بوده و گفته می‌شود که علت اصلی آن بالا بودن قیمت‌های این دستگاه‌ها است. از طرفی به نظر می‌رسد آیفون‌ها در امریکا بسیار محبوب باشند زیرا روند فروش آن‌ها در این بازار مهم بدون تغییر باقی مانده است. در حال حاضر 189 کاربر فعال آیفون در آمریکا وجود دارد و به همین خاطر اصلا عجیب نیست که اپل تصمیم بگیرد آیفون‌های 2019 خود را به قیمت سال گذشته در این بازار عرضه کند.

البته 6 ماه دیگر تا عرضه آیفون‌های 2019 باقی مانده و به همین خاطر ممکن است تصمیم سازنده درباره قیمت گذاری آن‌ها تا آن زمان باز هم دستخوش تغییر شود. از طرفی ممکن است که قیمت فروش آیفون‌ها در سایر بازارهای جهانی کمی تغییر کند. این غول تکنولوژی چندی پیش اعلام کرد که در برخی کشورها به کاهش قیمت فروش آیفون‌ها اقدام می‌کند تا بدین ترتیب فروش محصولات خود را افزایش دهد.

براساس شایعه‌های اخیر، آیفون 10 آی و آیفون 10 آی مکس از پنل نمایش OLED با ناچ‌های کوچک بهره می‌برند. جانشین آیفون 10 آر از طرف دیگر به پنل نمایش LCD مجهز می‌شود. براساس این گزارش تازه ممکن است اندازه بریدگی ناچ در این گوشی نسبت به نسل قبلی بدون تغییر باقی بماند.

آیفون 10 آر 2019 هم مانند نسل قبلی در رنگ‌های متعدد روانه بازار می‌شود. همچنین گفته می‌شود که هر سه مدل امسال از نمای نهایی متفاوتی در پنل پشتی بهره مند می‌شوند تا احساس در دست گرفتن آن‌ها برای کاربران بهبود پیدا کند. Droid Shout ادعا می‌کند برخی پروتوتایپ‌های این گوشی‌ها با پورت ارتباطی USB Type-C در مرحله تست قرار دارند، هرچند هنوز هم ممکن است که اپل تصمیم بگیرد پورت لایتنینگ را در این آیفون‌ها بدون تغییر باقی نگه دارد. گزارش تازه این خبرگزاری به دوربین دوگانه روی آیفون 10 آر 2019 و آیفون 10 آی اشاره کرده است؛ در حالی که انتظار می‌رود آیفون 10 آی مکس از دوربین اصلی سه گانه بهره ببرد.

آیفون‌های سه گانه 2019 احتمالا در ماه سپتامبر به همراه یک ساعت هوشمند اپل واچ تازه معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود کمپانی اپل پیش از این رویداد چند مدل ایرپاد، آیپاد تاچ، آیپد مینی 5 و آیپد 2019 را به همراه پد شارژ ایر پاور معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)