خانهاخبار
بهترین گوشی‌های اندرویدی ماه ژانویه از نگاه ابزار بنچمارک AnTuTu

بهترین گوشی‌های اندرویدی ماه ژانویه از نگاه ابزار بنچمارک AnTuTu

ابزار بنچمارک AnTuTu در گزارشی تازه ده گوشی برتر اندرویدی در ماه ژانویه گذشته را معرفی کرده است. Nubia Red Magic Mars همچنان در صدر دیده می‌شود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱

ابزار بنچمارک AnTuTu هر ماه فهرستی را از 10 گوشی برتر اندرویدی از نظر عملکرد کلی منتشر می‌کند و حالا نوبت به ماه ژانویه رسیده است تا ببینیم کدام پرچمداران در صدر بهترین‌های ابتدای سال 2019 قرار گرفته‌اند. در این فهرست شاهد اسامی تازه‌ای نسبت به ماه‌های گذشته هستیم که البته به دستگاه‌هایی تعلق دارند که زمان زیادی از عرضه‌شان نمی‌گذرد. از طرفی سه جایگاه اول این فهرست نسبت به دسامبر 2018 بدون تغییر باقی مانده است.

باز هم گوشی هوشمند Nubia Red Magic Mars توانسته است با کسب امتیاز چشمگیر 320996 جایگاه نخست را حفظ کند. پس از آن Huawei Mate 20 با تفاوت امتیاز تقریبا چشمگیر و امتیاز میانگین کل 308140 در جایگاه دوم قرار گرفته است. جایگاه سوم هم به پرچمدار Honor V20 تعلق دارد که از پردازنده پرچمدار Kirin 980 قدرت می‌گیرد و امتیاز 306567 را کسب کرده است.

image

 

هوآوی باز هم در این فهرست دیده می‌شود. گوشی Mate 20X این سازنده بزرگ چینی در رتبه چهارم و گوشی هوشمند Honor Magic 2 از برند زیرمجموعه آن در رتبه پنجم جای گرفته‌اند. یک گوشی مخصوص گیمینگ دیگر هم در این فهرست برترین‌ها دیده می‌شود که Black Shark Helo از شیائومی نام دارد و امتیاز آن 299495 است. پرچمدار Mate 20 Pro ماه گذشته در رتبه پنجم قرار داشت و حالا با امتیاز 298659 به رتبه هفتم سقوط کرده است. در رتبه هشتم شاهد پرچمدار چینی OnePlus 6T هستیم که جایگاه خود را نسبت به ماه گذشته همچنان بی تغییر حفظ کرده است.

گوشی‌های تازه‌ای که در ابتدا به آن‌ها اشاره کردیم، در رتبه‌های نهم و دهم قرار دارند. جایگاه نهم به Vivo NEX Dual Display با امتیاز 295052 تعلق دارد و ASUS ROG هم با کسب امتیاز 295008 در رتبه دهم قرار گرفته است. باید اشاره کنیم که هر دو گوشی مذکور از پردازنده توانمند اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Jaber

۱۳۹۷/۱۱/۲۶
عزیزم این برای موبایلای اندرویدیه نه ای او اس برو تو سایت آنتوتو نگاه کن گوشی موبایل نوبیا به پای آیفونxr که میان رده اپله نمیرسه

Hydra

۱۳۹۷/۱۱/۲۶
داداش.
اپل اصن ربطی به اینا نداره چون ios هست و توی سایت antutu جدا زده امتیازاشون که به 50000 هم میرسه برو ببین
سامسونگ هم به این دلیل چون جدیدا پرچمدار جدید نداده بیرون و این که روی پردازنده خودش پافشاری میکنه عقب مونده.

عرفان

۱۳۹۷/۱۱/۲۴
این برای گوشی های اندرویدی هست وگرنه که اپل اول هست توی سخت افزار گوشی ها
میتونید بنچمارک iPhone Xs Max رو ببینید.

sina

۱۳۹۷/۱۱/۲۴
خشم میاد نه سامسونگ نه اپل حتی تو 10 تا برارم نسیتن:}}}

میلاد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چ لیست منصفانه و بدن دستکاری ????