خانهاخبار
اسنشال فون امسال با دوربین سلفی نامرئی معرفی می‌شود

اسنشال فون امسال با دوربین سلفی نامرئی معرفی می‌شود

برخی تصاویر منتسب به گوشی هوشمند اسنشال فون منتشر شده‌اند که گوشی PH-2 را با پنل کاملا بدون حاشیه لبه تا لبه و دوربین نیمه نامرئی به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۰

گوشی هوشمند اسنشال فون (PH-1) آن پرچمدار سطح بالایی نبود که همه انتظار ورودش را داشتند. از طرفی همچنان باید اسنشال را برای طراحی پنل نمایش لبه تا لبه و همینطور به روزرسانی‌های نرم افزاری متعدد و سریع که کاربران را قادر ساخت بتوانند پس از انتشار اندروید 9.0 پای آن را روی گوشی‌های خود نصب کنند، تحسین کرد. روند تولید اسنشال فون مذکور در اواخر سال گذشته متوقف شد و حالا خبرگزاری slashgear به اسنادی دست پیدا کرده است که نشان می‌دهد نسل تازه گوشی‌های هوشمند اسنشال با کد PH-2 در دست توسعه قرار دارد.

image

اسناد به دست آمده نشان می‌دهد که نسل تازه گوشی‌های هوشمند اسنشال فون احتمالا از پنل نمایش لبه تا لبه بدون ناچ بهره می‌برد. براساس تصویر پیش رو گوشی PH-2 ظاهرا از دوربین سلفی  و یک حسگر نامرئی زیر پنل نمایش برخوردار شده است که در صورت درخواست کاربر ظاهر می‌شود. گزارش شده است که اسنشال این قابلیت تازه را با پنل LCD یا OLED در دست توسعه دارد. در تصویر فاش شده دیگر هم شاهد طراحی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و در نیمه عرض قسمت پایین پنل هستیم. این تصویر درواقع بخشی از اسناد یکی از پتنت‌های کمپانی اسنشال در بخش توسعه حسگر اثرانگشت بوده است و به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد که طراحی دوربین سلفی نیمه نامرئی در آن دیده نشود.

image

در اولین صحبت‌ها درباره نسل تازه اسنشال فون به نوعی دستگاه هوشمند اشاره شده است که می‌تواند قرار ملاقات‌های مهم کاربران را تنظیم کند؛ به ایمیل‌ها و پیام‌های کاربران به‌صورت خودکار پاسخ دهد و در یک کلام به نسخه مجازی کاربر دارنده خود تبدیل شود. چندی پیش هم در برخی اسناد یکی از اپراتورهای همراه به PH-2 اشاره شده بود و این موضوع دیلی محکم دیگری مبنی بر ورود این گوشی هوشمند اسنشال است.

هنوز مشخص نیست که این گوشی دقیقا چه زمانی روانه بازار خواهد شد اما بر اساس گزارش‌ها و شایعه‌های مرتبط انتظار می‌رود که تا اواخر سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آن باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)