خانهاخبار
رندرهای جدید از Nokia 9 PureView منتشر شد

رندرهای جدید از Nokia 9 PureView منتشر شد

تلفن هوشمند Nokia 9 PureView جدیدترین پرچمدار شرکت نوکیاست که قرار است در کنگره جهانی موبایل معرفی شود. به تازگی رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده که شکل طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

این طور که پیداست نوکیا امسال می‌خواهد با برگزاری مراسمی در رویداد MWC از پرچمداری جدید به نام Nokia 9 PureView رونمایی کند. حالا رندر جدیدی از این گوشی منتشر شده که مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری نوکیا ۹ را به ما نشان می‌دهد.

اولین چیزی که در این رندر توجه شما را به خود جلب می‌کند، حاشیه ضخیم بالا و پایین نمایشگر است. خیلی از شرکت‌ها روزبه‌روز در حال نازک‌تر کردن حاشیه نمایشگر هستند، ولی به نظر می‌رسد که نوکیا در این زمینه به دستاورد خاصی نرسیده است. طراحی این تلفن هوشمند بیشتر از آن که شبیه یک موبایل مربوط به سال ۲۰۱۹ باشد شبیه موبایلی از سال ۲۰۱۷ است.

با این حال، مهم‌ترین برتری نوکیا ۹ نسبت به سایر رقبا سیستم دوربین پنج‌گانه این گوشی همراه است. در طراحی دوربین این دستگاه ۷ حفره دیده می‌شود که با شکلی دایره‌ای روی بدنه پشتی قرار گرفته است. از این میان ۵ حفره مربوط به لنزهای دوربین، یکی برای ماژول فلش و دیگری سنسوری کمکی برای مواقعی است که به فوکوس لیزری یا سیستم اندازه‌گیری وایت بالانس نیاز باشد. این دوربین تحت برند همکار نوکیا، یعنی Zeiss، تولید شده است. اگر نوکیا توانسته باشد دوربین قدرتمندی تولید کند، شاید بتوانیم مشکل طراحی نمایشگر را نادیده بگیریم.

image

دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست فریم دستگاه قرار گرفته، و برای تشخیص اثر انگشت شاهد یک سنسور درون صفحه‌ای هستیم. در بالای نمایشگر نیز برند Nokia در کنار دوربین سلفی، بلندگوی تماس و دو سنسور نور و مجاورت دیده می‌شود.

انتظار می‌رود نوکیا 9 پیورویو در تاریخ ۵ اسفند در خلال رویداد کنگره جهانی موبایل معرفی شود. این طور که از شایعات برمی‌آید، این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که شاید نسخه دیگری از همین موبایل با قابلیت پشتیبانی از 5G عرضه شود که شاید اسنپدراگون ۸۵۵ داشته باشد. در ضمن، نوکیا ۹ نمایشگری ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن +QHD، باتری ۴۱۵۰ میلی آمپری و ۸ گیگابایت رم دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۱۱/۲۰
8 گیگ رم! مگه قراره باهاش بازی فیفا 16 باز کنیم؟!