خانهاخبار
تصاویر رندر تازه از Xperia XA3 سونی فاش شد

تصاویر رندر تازه از Xperia XA3 سونی فاش شد

تصاویر رندر متعددی منتسب به میان رده سطح بالای تازه سونی به نام Xperia XA3 منتشر شده و آن را در نماهای متفاوتی به نمایش گذاشته است. این گوشی احتمالا در هفته‌های آینده با طراحی مدرن معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

پس از رونمایی از میان رده‌های Xperia XA2 و XA2 Ultra در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2018 انتظار می‌رفت که کمپانی سونی دو میان رده تازه Xperia XA3 و XA3 Ultra را هم در نمایشگاه CES 2019 که ماه گذشته برگزار شد، معرفی کند.

البته این گوشی‌ها نه سال گذشته در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شدند و نه ماه گذشته شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم. از طرفی انتظار می‌رود که تا اواخر ماه جاری در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWX 2019 شاهد رونمایی از میان رده‌های مذکور در کنار پرچمدار تازه Xperia XZ4 باشیم.

image

چند ماه پیش یکی از افشاگران معروف دنیای مجازی تصاویر رندری متعدد CAD منتسب به Xperia XA3 را در منتشر کرد. حالا شاهد انتشار برخی تصاویر تازه‌تر توسط یک افشاگر معروف دیگر هستیم که Xperia XA3 را متفاوت‌تر به نمایش می‌گذارند.

به جای طراحی حاشیه نواری در قسمت بالا و پایین پنل نمایش این گوشی ممکن است شاهد به کار گیری حاشیه ضخیم در قسمت بالا باشیم در حالی که حاشیه قسمت پایین احتمالا به کلی حذف می‌شود. البته هنوز در این باره مطمئن نیستیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه نوعی رویکردی را در توسعه Xperia XA3 خود به کار خواهد گرفت.

 

انتظار می‌رود که میان رده تازه Xperia XA3 صفحه نمایش 5.9 اینچی با نسبت تصویر غیر معمول 21:9 داشته باشد. در حال حاضر نسبت 18:9 رایج است و البته در هر صورت تلاش سونی در مقایسه با نسبت 16:9 به کار رفته در Xperia XA2 و XA2 Ultra ستودنی خواهد بود. از Xperia XZ4 هم چنین انتظاری می‌رود و حتی پیش بینی می‌شود که وضوح تصویر و تراکم پیکسلی بیشتری هم داشته باشد.

رولاند کوانت از WinFuture فعلا اطلاعات تازه‌ای را از میان رده Xperia XA3 سونی منتشر نکرده است و حدس می‌زنیم که همه چیز مطابق با خبرهای قبلی باشد. بدین ترتیب میان رده تازه سونی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد و از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا هم بهره می‌برد. Xperia XA3 براساس خبرهای قبلی به دوربین دوگانه اصلی با لنزهای 23 و 8 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز می‌شود و ظرفیت باتری‌اش هم 3500 میلی آمپر ساعت است. پورت ارتباطی این محصول تازه از نوع USB Type-C در نظر گرفته شده و حسگر فیزیکی اثرانگشت آن در کناره بدنه تعبیه شده است.

میان رده Xperia XA3 سونی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

نجاتی

۱۳۹۷/۱۱/۲۰
سونی دار فانی رو خیلی وقته وداع گفته

علی

۱۳۹۷/۱۱/۲۰
چجوری انحصاری ۴ میسازه گوشی نمیتونه بسازه سوپر امولد نداره .باتری هاش که ضعیفه
سیستم عامل انحصاری که نداره از اندروید استفاده میکنه .قیمتش برا بچه پول دارها مقامات هست گوشی سونی هیچ پیشرفتی نداشته
باتری هاش مثل اچ تی سی ضعیف هست بس متاسفانه .این سایت زومیت زده بود اچ تی سی برشکست شده هنو داره گوششی میزنه
همه اینا اندروید هست با ظاهر متفاوت ولی اپل فقط سیستم انحصاری زده توشون بس