خانهاخبار
عناوین ماه فوریه سرویس Game Pass مایکروسافت مشخص شدند

عناوین ماه فوریه سرویس Game Pass مایکروسافت مشخص شدند

کاربران سرویس Game Pass در ماه فوریه می‌توانند به عناوین Shadow Of The Tomb Raider, Crackdown 3 و Batman Return To Arkham دسترسی داشته باشند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۰

مطابق سنت هر ماه، مایکروسافت تصمیم گرفته تا عنوان جدیدی را به سرویس اشتراک بازی خود موسوم به گیم پس (Game Pass) اضافه کند. حال به نظر می‌رسد که برای ماه فوریه، ردموندی‌ها قرار است عناوین جذابی را به مجموعه بازی‌های خود اضافه کند. برای جزییات بیشتر درباره این بازی‌های اضافه شده و نحوه دریافت آن‌ها، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

بنابر گزارش منتشر شده، کاربران سرویس گیم پس مایکروسافت در ماه فوریه قرار است به ۴ بازی جدید Shadow Of The Tomb Raider، Crackdown 3 و البته دو نسخه اول سه گانه محبوب Batman Arkham دسترسی پیدا کنند. Shadow Of The Tomb Raider سومین نسخه از سه گانه بازی‌های Tomb Raider است که حدود چند ماه پیش به طور رسمی عرضه شد و حالا به همراه یک بازی دیگر یعنی The Walking Dead: The Complete First Season در تاریخ ۷ فوریه برای دریافت در دسترس خواهد بود. در تاریخ ۱۴ فوریه سال جاری، مایکروسافت قصد دارد بازی de Blob را برای کاربران خود منتشر کند؛ عنوانی در سبک پلتفرمر با جلوه‌های بصری جذاب که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ برای کنسول بازی نینتندو وی (Nintendo Wii) عرضه شد و حالا برای کنسول بازی ایکس باکس وان پورت شده است. 

image

تمام بازی‌های ذکر شده در این لیست پیش از این عرضه شده اند، اما Crackdown 3 تنها عنوانی است که همزمان با عرضه جهانی برای دریافت در سرویس گیم پس اضافه خواهد شد. Crackdown 3 یک عنوان انحصاری از سوی مایکروسافت است که بنابر دلایل بسیاری، بارها تاخیر خورد، اما به نظر می‌رسد که تاریخ ۱۵ فوریه، بازی‌کنان بالاخره می‌توانند این عنوان جدید از سوی مایکروسافت را تجربه کنند. 

درنهایت و در تاریخ ۲۱ فوریه، بازی Batman: Return To Arkham قرار است به سرویس گیم پس اضافه شود. برای کسانی که نمی‌دانند، Return To Arkham در واقع نسخه بازسازی شده دو قسمت اول این سه گانه یعنی Arkham Asylum و Arkham City است و حالا اگر سرویس گیم پس مایکروسافت را دارید، می‌توانید تا تاریخ ذکر شده به این بازی فوق العاده دسترسی داشته باشید. 

سرویس گیم پس (GamePass) به بازی‌کنان این اجازه را می‌دهد که با پرداخت ۱۰ دلار به طور ماهیانه، به مجموعه‌ای با بیش از ۱۰۰ عنوان مختلف برای ایکس باکس وان دسترسی پیدا کرده و آن را تجربه کنند. اگر مایل به تجربه این سرویس هستید، مایکروسافت هزینه ماه اول عضویت در این سرویس را تنها ۱ دلار اعلام کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)