خانهاخبار
شخصیت‌های D'Vorah و Kabal در عنوان Mortal Kombat 11 حضور خواهند داشت

شخصیت‌های D'Vorah و Kabal در عنوان Mortal Kombat 11 حضور خواهند داشت

استدیوی NetherRealm اعلام کرده که دو شخصیت D'Vorah و Kabal در بازی Mortal Kombat 11 حضور خواهند داشت.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

مدتی می‌شود که از رونمایی عنوان جذاب و البته مورد انتظار Mortal Kombat 11 می‌گذرد. این نسخه‌ای تازه از فرنچایز محبوب مرتال کامبت است و قرار است در بهار سال جاری به دست بازی‌کنان و هواداران خود برسد. استدیوی سازنده این بازی یعنی NetherRealm لیست کامل شخصیت‌هایی که قرار است در این بازی حضور پیدا کنند را اعلام نکرده است و درحال حاضر تنها چند شخصیت برای حضور در یازدهمین نسخه از بازی Mortal Kombat تایید شده اند. حالا امروز اعلام شده که دو شخصیت D'Vorah و Kabal در این عنوان حضور خواهند داشت. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

image

همانطور که گفتیم، NetherRealm عجله‌ای برای اعلام نام تمام شخصیت‌های حاضر در بازی جدیدش را ندارد و قصد دارد که به مرور زمان، آن‌ها را معرفی کند. حال به گفته Ed Boon، یکی از سازندگان اصلی این فرنچایز، شخصیت Kabal قرار است به این بازی اضافه شود. به گفته او، Kabal یکی از معدود شخصیت‌هایی است که از سوی کاربران مورد استقبال واقع شده و درخواست‌های فراوانی برای حضورش در این بازی وجود دارد. بد نیست بدانید که شخصیت Kabal برای اولین بار در بازی Mortal Kombat 3 در سال ۱۹۹۵ میلادی به این فرنچایز راه پیدا کرد و اگرچه در نسخه قبلی بازی یعنی Mortal Kombat X شاهد حضور او نبودیم اما بالاخره هواداران این شخصیت می‌توانند خوشحال باشند که Kabal بازگشته است. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به فنون مبارزه و البته فن Fatality این شخصیت محبوب را تماشا کنید.

به جز شخصیت Kabal و البته شخصیت مهمانی که Ed Boon اشاره کوچکی به آن داشته، D'Vorah نیز قرار است در نسخه یازدهم فرنچایز Mortal Kombat حضور داشته باشد. برای کسانی که نمی‌دانند، D'Vorah شخصیت نسبتا تازه‌ای برای این عنوان به شمار می‌آید و او را برای اولین بار در بازی Mortal Kombat X دیدیم. به جز این مورد اطلاعات دیگری راجب این شخصیت و عملکرد او در بازی Mortal Kombat 11 منتشر نشده است.

image

به جز موارد ذکر شده، تا کنون شخصیت‌های Scorpion, Sub-Zero, Raiden, Sonya Blade, Baraka, Skarlet. Kano و البته شخصیت جدید Geras برای حضور در بازی Mortal Kombat 11 تایید شده اند. انتظار می‌رود که این عنوان در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ برای کنسول‌های بازی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و البته رایانه‌های شخصی عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)