خانهاخبار
صدور مجوز TENAA برای گوشی هوشمند Moto G7

صدور مجوز TENAA برای گوشی هوشمند Moto G7

یکی از میان رده‌های تازه موتورولا از آژانس رگولاتوری TENAA مجوز دریافت کرده و مشخصاتش فاش شده است. به نظر می‌رسد که XT1965-6 درواقع یکی از گوشی‌های خانواده Moto G7 باشد که 18 بهمن معرفی می‌شوند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۸

یکی گوشی هوشمند موتورولا با شناسه XT1965 در پایگاه آژانس رگولاتوری چینی TENAA دیده شده است. براساس گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسد که شناسه مذکور متعلق به گوشی هوشمند Moto G7 باشد. در مشخصات TENAA دقیقا به شناسه XT1965-6 اشاره شده است و حدس می‌زنیم منظور از رقم 6 در این شناسه درواقع نسخه چینی Moto G7 باشد.

گوشی هوشمند Moto XT1965-6 در ابعاد 156.9 × 75.3 × 8.2 میلی متر توسعه یافته است و 176 گرم وزن دارد. این گوشی همچنین به پنل نمایش 6.24 اینچی که از وضوح تصویر 1080 در 2270 پشتیبانی می‌کند، مجهز شده است.

گوشی هوشمند مذکور از پردازنده داخلی 8 هسته‌ای بهره می‌برد که 4 هسته با قدرت 1.8 گیگاهرتز دارد و قدرت پردازش 4 هسته دیگر 1.6 گیگاهرتز است. Moto G7 ظاهرا قرار است در دو نسخه با کانفیگ متفاوت به بازار چین راه پیدا کند. این دو نسخه 4 و 6 گیگابایت رم دارند و حافظه داخلی‌شان به ترتیب 64 و 128 گیگابایت خواهد بود.

میان رده تازه موتورولا همچنین به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9.0 پای بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت است اما فهرست مشخصات TENAA در این باره به رقم 2820 اشاره کرده است. این گوشی احتمالا به دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود اما اطلاعاتی درباره لنز دوم آن در دست نیست و البته به مشخصات دوربین سلفی آن اشاره شده است که یک لنز 5 مگا پیکسلی دارد. همچنین شایان ذکر است که لنز استاندارد دوربین دوگانه احتمالا 8 مگا پیکسلی خواهد بود.

image

 

Motorola XT1965-6 همچنین به حسگر اثرانگشت فیزیکی مجهز می‌شود و در رنگ‌های آبی، قرمز، مشکی، بنفش، طلایی، خاکستری، نقره‌ای و سفید به بازار راه پیدا می‌کند. البته احتمالا همه این نسخه‌ها از ابتدای عرضه موجود نخواهند بود و موتورولا آن‌ها را به تدریج روانه بازار خواهد کرد.

در گزارش TENAA مشخصا به نام تجاری Moto G7 برای گوشی Motorola XT1965-6 اشاره نشده است اما با توجه به مقایسه مشخصات آن و گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسد متعلق به Moto G7 از خانواده میان رده‌های تازه این سازنده باشد که گفته می‌شود قرار است در 4 مدل Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Play و Moto G7 Power معرفی شوند. انتظار می‌رود که ناچ در طراحی ظاهری دو مدل Power و Play نسبت به دو مدل دیگر بزرگتر باشد. همچنین گفته می‌شود که این دو مدل وضوح تصویر بهتر اچ دی پلاس خواهند داشت در حالی که دو مدل استاندارد و پلاس از فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کنند.

از طرفی هنوز نمی‌توانیم به قطع بگوییم که XT1965-6 متعلق به Moto G7 یا G7 Plus است. در این میان G7 احتمالا به پردازنده اسنپ‌دراگون 632 مجهز می‌شود و نسخه پلاس از اسنپ‌دراگون 636 قدرت می‌گیرد.

در کنار این موارد، باید بگوییم که مشخصات دوربین در XT1965-6 با مشخصات دوربین منتسب به Moto G7 و G7 Plus همخوانی ندارد. شایعه شده است که Moto G7 به دوربین دوگانه اصلی 12 . 5 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز می‌شود و دوربین سلفی آن هم از یک لنز 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد. درباره Moto G7 Plus هم در خبرهای متعددی به دوربین دوگانه 16 و 5 مگا پیکسلی به همراه دوربین سلفی تکی 12 مگا پیکسلی اشاره شده است. به همین خاطر بهتر است منتظر انتشار خبرهای بیشتری بمانیم و ببینیم Motorola XT1965-6 دقیقا کدام مدل است.

موتورولا قرار است رویداد تازه خود را 7 فوریه (18 بهمن) در برزیل برگزار کند. از آنجا که خانواده میان رده‌های Moto G این سازنده در برزیل بسیار محبوب هستند، ممکن است در خلال برگزاری همین رویداد شاهد رونمایی از خانواده تازه Moto G7 باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)