خانهاخبار
تماشا کنید، تصویر رندر از گوشی Galaxy A90 با دوربین پاپ آپ

تماشا کنید، تصویر رندر از گوشی Galaxy A90 با دوربین پاپ آپ

سامسونگ یک میان رده سطح بالا به نام Galaxy A90 را در دست توسعه دارد که پیش بینی می‌شود در سال جاری معرفی شود. تصویر رندری منتسب به این گوشی طراحی دوربین سلفی پاپ آپ را تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۸

Vivo NEX اولین گوشی هوشمندی بود که با طراحی دوربین سلفی به شکل پاپ آپ معرفی شد. این کمپانی چینی قصد دارد همچنین تا چند هفته آینده دومین گوشی هوشمند خود را با دوربین سلفی پاپ آپ به نام Vivo V15 Pro رونمایی کند. از طرفی این گوشی ظاهرا تنها گوشی هوشمند سطح بالایی نخواهد بود که امسال با دوربین سلفی به شکل پاپ آپ روانه بازار می‌شود.  روز گذشته گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که میان رده سطح بالای سامسونگ به نام Galaxy A90 هم با چنین رویکردی در دست توسعه قرار دارد. با توجه به این گزارش جالب توجه برخی تصاویر رندر مفهومی منتسب به Galaxy A90 منتشر شده و طراحی دوربین پاپ آپ آن را به همراه برخی دیگر از قابلیت‌های احتمالی به نمایش گذاشته است.

به نظر می‌رسد که دوربین پاپ آپ به علت تلاش سازنده برای افزایش نسبت نمایش پنل جلو، در بدنه دستگاه تعبیه شده باشد. از طرف دیگر پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ قرار است به زودی با پنل نمایش Infinity-O معرفی شوند و دوربین سلفی‌شان درون ناچ سوراخ مانندی قرار گیرد. با توجه به این موضوع تلاش سامسونگ برای کاهش حاشیه‌های صفحه در میان رده Galaxy A90 بسیار جالب خواهد بود.

image

در این تصویر رندری به نظر می‌رسد که هنوز هم حاشیه نواری باریکی در پایین صفحه نمایش وجود دارد. البته دو نوع طراحی در این باره وجود دارد. در یکی از آن‌ها دوربین سلفی پاپ آپ مانند گوشی Vivo در گوشه سمت چپ قرار گرفته است در حالی که در تصویر مفهومی دیگر شاهد تعبیه آن در میانه عرض هستیم.

این گوشی همچنین به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است. البته پیش از این هم گزارش‌هایی منتشر شده بود که ادعا می‌کردند همه گوشی‌های Galaxy A امسال سامسونگ با حسگر مذکور از نوع اپتیکال روانه بازار خواهند شد. Galaxy A90 هم بدون شک یکی از گوشی‌های این خانواده است و بدین ترتیب اصلا عجیب نیست که شاهد طراحی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش در تصویر رندر آن هستیم.

image

 

در پنل پشتی این گوشی هم شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای سه گانه و چینش عمودی در میانه عرض هستیم. هر سه حسگر در یک بریدگی و ماژول واحد قرار گرفته‌اند و فلش LED هم زیر آن‌ها دیده می‌شود. لوگوی برند محبوب سامسونگ هم زیر این حسگرها و فلش به چشم می‌خورد.

تصویر رندر مفهومی پیش رو گوشی Galaxy A90 را در رنگ گرادیان بنفش به تصویر کشیده است اما در هفته‌های اخیر گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد سامسونگ میان رده مذکور را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی روانه بازار خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که Galaxy A90 در یک نسخه 128 گیگابایتی معرفی خواهد شد.

میان رده تازه Galaxy A90 احتمالا به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود اما انتظار می‌رود که در خلال ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از مشخصات آن منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)