خانهاخبار
بنچمارک گلکسی +S10 این بار عملکرد بهتری در Geekbench داشت

بنچمارک گلکسی +S10 این بار عملکرد بهتری در Geekbench داشت

امروز بنچمارک جدیدی از گلکسی اس 10 پلاس منتشر شده که نشان می‌دهد این پرچمدار عملکرد بهتری در Geekbench داشته و می‌توانیم امیدوار باشیم که پایداری نرم‌افزار دستگاه بهتر شده باشد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۷

مدت زیادی تا روز معرفی گلکسی S10 سامسونگ باقی نمانده و اگر با اخبار ما همراه بوده باشید، حتما در جریان بخش زیادی از اطلاعات و مشخصات مربوط به این پرچمدار (یا در واقع بهتر است بگوییم این سری از پرچمداران) قرار گرفته‌اید. با این حال فرصت هنوز باقی است و احتمالا اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر خواهد شد. همین امروز در جدیدترین بنچمارک منتشره، مشخص شد که امتیاز پردازنده این دستگاه یعنی اگزینوس ۹۸۲۰ در Geekbench چقدر است.

image

البته چندی قبل بنچمارک دیگری از پردازنده گلکسی اس ۱۰ منتشر شده بود، ولی بنچمارک جدیدی که امروز بیرون آمده امتیاز بالاتری را نشان می‌دهد و این حاکی از وضعیت پایدارتر نرم‌افزار این دستگاه است که با نزدیک شدن به زمان عرضه روزبه‌روز بهتر می‌شود.

image

اگر وضعیت بنچمارک چندهسته‌ای S10 پلاس را با S10 عادی مقایسه کنیم، درمی‌یابیم که این دستگاه حدود ۹ درصد نسبت به مدل عادی قوی‌تر است. با این حساب، پردازنده سامسونگ نه تنها می‌تواند با اسنپدراگون کوآلکام رقابت کند، بلکه آن را با ۱۰۰ امتیاز بیشتر پشت سر می‌گذارد. البته این تفاوت ناچیز آن چنان تاثیری در عملکرد دستگاه نخواهد داشت، ولی اطلاع از آن برای طرفداران اگزینوس قطعا مسرت‌بخش است.

علاوه بر این، نسخه مجهز به اگزینوس در حالت تک‌هسته‌ای از نسخه اسنپدراگون خیلی بهتر ظاهر شده بود، ولی در این تست جدید، اختلاف میان این دو نسخه کمتر شده است.

image

با توجه به این که زمان چندانی تا معرفی رسمی گلکسی اس ۱۰ باقی نمانده، انتظار داریم که این نتایج جدید همان چیزی باشد که در نسخه نهایی دستگاه به بازار می‌آید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷
فقط بگویید پنل‌پُشتی از نوع گوریلاگلس6 است و ما را ذوق‌مرگ کنید??