خانهاخبار
افشای تصویر زنده از پرچمدار Mi 9 شیائومی پیش از معرفی رسمی

افشای تصویر زنده از پرچمدار Mi 9 شیائومی پیش از معرفی رسمی

گفته می‌شود که پرچمدار تازه Mi 9 شیائومی به زودی رونمایی خواهد شد. تصاویر زنده منتسب به این گوشی توسط مقامات سازنده منتشر شده است که نمای پنل پشتی آن را با دوربین سه گانه اصلی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۷

شایعه شده است که پرچمدار Mi 9 شیائومی در ماه جاری میلادی رسما معرفی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی این گوشی سطح بالای تازه را به قابلیت‌های تازه‌ای مانند امکان شارژ سریع با سرعت پیش از گذشته مجهز کرده باشد. روز گذشته چند تصویر زنده منتسب به این گوشی در فضای وب منتشر شد تا بتوانیم در آستانه رونمایی رسمی نگاهی واقع گرایانه‌تر به Mi 9 بیندازیم.

تصویر این گوشی درواقع توسط Wang Teng Thomas در حساب شخصی‌اش در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد اما مدت کوتاهی پس از انتشار از دسترس خارج شد. البته طبق معمول برخی از کاربران فعال موفق شدند پیش از حذف این تصاویر، آن‌ها را ذخیره کنند و بازنشر دهند. این تصاویر تنها پنل پشتی گوشی Mi 9 را به نمایش می‌گذارند اما همین پنل هم می‌تواند جزئیات بسیاری را درباره پرچمدار تازه شیائومی افشا کند.

پیش از این هم شایعه شده بود که پرچمدار Mi 9 شیائومی با دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی معرفی می‌شود. تصویر فاش شده پیش رو هم این موضوع را به خوبی مورد تأیید قرار می‌دهد؛ هرچند که تنها دو لنز این ماژول در تصویر دیده می‌شود. همچنین شایان ذکر است که دوربین در این گوشی مانند نسل قبلی یعنی Mi 8 به صورت عمودی چینش شده است. از طرفی فلش LED حالا زیر بریدگی ماژول اصلی قرار گرفته است در حالی که سال گذشته در میان لنزها طراحی شده بود.

image

علاوه بر اطلاعات مربوط به ماژول دوربین اصلی باید بگوییم که حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی دیده نمی‌شود. همین موضوع به خوبی می‌تواند نشان دهد که شیائومی احتمالا Mi 9 خود را هم مانند دو مدل پرچمدار Mi 8 Pro و Mi 8 Explorer Edition به حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش مجهز کرده است. انتظار می‌رود این حسگر اثرانگشت همان تکنولوژی تازه با فضای مورد استفاده وسیع باشد که شیائومی آن را ماه گذشته به نمایش گذاشت.

نمای پنل پشتی شیشه‌ای به نظر می‌رسد و حدس می‌زنیم که از نوع Gorilla Glass 5 یا Gorilla Glass 6 باشد. Mi 9 در این تصاویر نمای کاملا براق و منعکس کننده نور دارد و در نسخه آبی رنگ به نمایش درآمده است.

پرچمدار Mi 9 شیائومی همچنین از پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرد و قرار است در نسخه‌هایی با کانفیگ متفاوت عرضه شود. مدیر ارشد کمپانی شیائومی پیش از این تأیید کرده است که همچنین نسخه Explorer Edition از این نسل تازه معرفی خواهد شد که احتمالا قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه اصلی خواده داشت.

یکی از قابلیت‌هایی که امیدوار هستیم پرچمدار Mi 9 به آن مجهز شود، امکان شارژ بی سیم است. در حال حاضر تنها پرچمداران Mi MIX 2s و Mi MIX 3 از میان پرچمداران کمپانی شیائومی از امکان شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)