خانهاخبار
تصویر رندر P30 Pro هوآوی دوربین سه گانه را تأیید می‌کند

تصویر رندر P30 Pro هوآوی دوربین سه گانه را تأیید می‌کند

پرچمدار تازه هوآوی P30 Pro نام دارد که انتظار می‌رود در کنار P30 استاندارد معرفی شود. تازه‌ترین تصویر رندر منتسب به این گوشی سطح بالا تنظیمات دوربین سه گانه آن را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

تصویر رندر تازه‌ای منتسب به پرچمدار P30 Pro هوآوی منتشر شده است. این تصویر چندان کامل نیست و تنها بخشی از پنل پشتی پرچمدار مذکور را به نمایش می‌گذارد. با این حال می‌توان با مشاهده این تصویر مشخصات سیستم دوربین اصلی را در P30 Pro هوآوی دید.

پرچمدار P20 Pro هوآوی سال گذشته با دوربین اصلی سه گانه روانه بازار شد اما به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی چینی قصد دارد یک لنز دیگر هم به دوربین اصلی جانشین امسال آن اضافه کند. لنز سوم درواقع حسگر ToF است و برای اسکن سه بعدی به کار گرفته می‌شود. همچنین از این حسگر پیشرفته می‌توان برای ردیابی حرکت به طور زنده استفاده کرد.

image

نحوه چینش و تنظیم دوربین اصلی چندان تغییر نکرده است. دو لنز در این سیستم در بریدگی یکسان قرار گرفته‌اند و سومین لنز به صورت جداگانه زیر آن‌ها طراحی شده است. فلش LED هم زیر این لنز سوم دیده می‌شود. لوگوی برند LEICA در کنار دوربین اصلی دیده می‌شود و نشان می‌دهد که کمپانی هوآوی در توسعه P30 Pro هم با کمپانی آلمانی مذکور همچنان همکاری خود را ادامه داده است.

لنز ToF چند میلی متر کنار دوربین دوگانه قرار گرفته است. بریدگی متعلق به این لنز تقریبا به طول همان بریدگی لنزهای دوگانه طراحی شده اما ضخامتش کمی کمتر است. یک دایره کوچک سیاه بالای این حسگر دیده می‌شود که نمی‌دانیم چیست. علاوه بر این حسگر دیگری زیر ToF قرار گرفته است که به نظر می‌رسد ماژول فوکوس خودکار لیزری باشد.

تنظیمات دقیق دوربین در پرچمدار P30 Pro هوآوی هنوز رسما مورد تأیید قرار نگرفته است اما شایعه شده که لنز استاندارد 38 مگا پیکسلی از نوع Sony IMX607 است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از ماژول دوربین پریسکوپ برای امکان بزرگنمایی بیشتر و بهتر برخوردار خواهد بود. سایر مشخصات پیش بینی شده در این باره شامل پنل نمایش OLED با ناچ قطره‌ای و پردازنده Kirin 980 می‌شوند.

 

image

https://www.gizmochina.com/2019/02/02/render-shows-the-huawei-p30-pro-might-look-like/

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)