خانهاخبار
وفاداری کاربران به اندروید و iOS به بالاترین میزان خود رسیده است

وفاداری کاربران به اندروید و iOS به بالاترین میزان خود رسیده است

به گزارش شرکت تحقیقاتی CIRP، با توجه به قابلیت‌های قانع‌کننده و پایداری قابل قبول پلتفرم‌های اندروید و iOS، این دو سیستم‌عامل امسال به بالاترین میزان وفاداری کاربران دست یافته‌اند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

بر اساس تحقیقات جدید شرکت CIRP، نرخ وفاداری iOS و اندروید به بالاترین میزان خود رسیده است. به علاوه، این شرکت می‌گوید بر طبق آخرین سه‌ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ اندروید ۶۲ درصد و iOS ۳۷ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

جاش لوویتز، هم‌موسس شرکت CIRP می‌گوید:

اپل موبایل خود را در پاییز عرضه کرد، به همین خاطر طبیعی است که این شرکت سهم بازار بیشتری در سه‌ماهه منتهی به دسامبر داشته باشد. با نگاه به دوره‌های سه‌ماهه مشابه در پنج سال گذشته می‌بینیم که اپل در طول ۴ دوره قبلی نتوانسته بود به رکورد مربوط به زمان عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس در سال ۲۰۱۴ دست یابد.

image

نرخ وفاداری کاربران در هر دو پلتفرم اندروید و iOS بهبود یافته است. این نرخ از میزان کاربرانی به دست می‌آید که با به‌روزرسانی دستگاه خود همچنان از همان سیستم عامل قبلی استفاده می‌کنند. اندروید با نرخ وفاداری ۹۲ درصد و iOS با نرخ وفاداری ۹۱ درصد به بالاترین میزان نرخ وفاداری رسیده‌اند.

هم‌موسس دیگر شرکت CIRP می‌گوید:

نرخ وفاداری به بالاترین میزانی رسیده که تا به حال شاهد آن بوده‌ایم. با توجه به رضایت کاربران از قابلیت‌ها و پایداری این پلتفرم‌ها، هر دو سیستم عامل مذکور در چند دوره گذشته جهش خوبی از نظر میزان وفاداری داشته‌اند. یادگیری سازوکار یک سیستم عامل جدید صبر و تحمل زیادی می‌طلبد، بنابراین کاربران کمتری به تغییر پلتفرم خود فکر می‌کنند. این نکته در کنار کیفیت و اعتمادپذیری تلفن‌های جدید احتمالا باعث به وجود آمدن چرخه‌های آپگرید طولانی‌تری شده که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)