خانهاخبار
افشای تصویر رندر از آیفون 10 آی اپل

افشای تصویر رندر از آیفون 10 آی اپل

تصویر رندر تازه‌ای از آیفون 10 آی اپل منتشر شده و آن را با دوربین سه گانه افقی در رنگ‌های تازه‌ای به نمایش درآورده است. گفته می‌شود که این گوشی احتمالا به پورت ارتباطی USB Type-C به جای لایتنینگ مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۲

تصویر رندر شده تازه‌ای منتشر شده است که به نظر می‌رسد متعلق به نسل تازه آیفون‌های اپل باشد. این گوشی جانشین آیفون 10 اس به شمار می‌رود و فعلا تحت عنوان آیفون 10 آی یا iPhone XI شناخته می‌شود. این گوشی از نظر طراحی دوربین با نسل قبلی متفاوت به نظر می‌رسد و البته در رنگ‌های تازه‌ای هم به تصویر کشیده شده است. براساس شایعه‌ها انتظار می‌رود که آیفون 10 آی نسبت به آیفون‌های سال گذشته همچنین باتری بزرگتری داشته باشد و از پورت ارتباطی USB Type-C بهره ببرد.

در خلال هفته‌های اخیر تصاویر و ویدیوهای رندری متفاوتی منتسب به آیفون‌های 2019 اپل منتشر شدند که البته شباهت‌های بسیاری با یکدیگر داشتند و براساس پرتکرارترین شایعه‌ها طراحی شده بودند. این تصویر رندری را نمی‌توان چندان تازه قلمداد کرد اما نکته مهم در انتشارش آن است که ادعا می‌کند بیشترین شباهت را به نسخه نهایی آیفون 10 آی دارد.

image

 

منبع انتشار این تصویر ادعا می‌کند که آیفون 10 آی جانشین آیفون 10 اس است و به پنل نمایش 5.8 اینچی مجهز می‌شود. بدین ترتیب آیفون تازه پیش رو حتی از آیفون 10 آر هم کوچک‌تر خواهد بود.

تفاوت چشمگیر در آیفون 10 آی نسبت به نسل قبلی در چینش دوربین اصلی آن است که مانند آیفون 8 پلاس به جای طرح عمودی این بار به صورت افقی چیشن شده‌اند. منبع انتشار تصویر روبرو همچنین ادعا کرده است که آیفون مذکور از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد اما در این تصویر فلش LED دیده نمی‌شود.

در گزارش منتشر شده به همراه تصویر رندری پیش رو، گوشی آیفون 10 آی با دریافت مجوز IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم می‌شود و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی همچنین ممکن است از شبکه ارتباطی پیشرفته 5G پشتیبانی کند و با توجه به ادعای منبع در رنگ آبی هم در اختیار کاربران قرار گیرد.

شاید این تصویر صحت نداشته باشد!

صرفنظر از طراحی نه چندان عالی این گوشی، برخی از مشخصات منتسب به آن منطقی به نظر نمی‌رسد. اپل تمایلی ندارد گوشی‌های خود را به قیمت حذف فلش LED به دوربین سه گانه مجهز کند. از طرف دیگر چندی پیش گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد در میان آیفون‌های احتمالا سه گانه 2019 تنها آیفون 10 آی پلاس از دوربین اصلی با لنزهای سه گانه بهره می‌برد.

به همین خاطر بهتر است که فعلا به چشم شایعه به این تصویر رندری نگاه کنیم و در خلال ماه‌های آینده منتظر انتشار گزارش‌ها و خبرهای تازه‌تری بمانیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

کامران

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
سلام
اسم این گوشی 10 آی نیست در یونانی برای نوشتن 11 از عبارت XI استفاده میشه و با توجه به اینکه آیفون 10 (X) با عدد یونانی نامگذاری شده بود پس اسم این گوشی هم آیفون 11 هست

نیما

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
آیفون ۱۱ درست هست نه ۱۰ آی! :)

Ali

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
آيفون ١٠ آي؟! به نظرتون يكم زيادي بد نيست براي يه سايت در حد و اندازه ي شما كه عدد ١١ يوناني رو نشناسه؟!

علی

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
ماهواریی هست سیم کارت نمیخوره یه دونه به ما بدید
میگن ردیابی نمیشه سامسونگ صفحه نمایش دیگه نمیزنه ها
چقدر باتریش قوی هست چشم نخوره اینقدر میکشه میترستم اتمی باشه بترکه تو دست
فقط نوشته رنگ بندی داره جای دوربین عوض شده

امیررضا

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
ایفون یازده
ایکس ای همون عدد یازدهه :|