خانهاخبار
قیمت احتمالی گوشی‌های هوشمند سری Moto G7

قیمت احتمالی گوشی‌های هوشمند سری Moto G7

اطلاعات تازه‌ای درباره گوشی‌های Moto G7 موتورولا منتشر شده است که نشان می‌دهد قیمت 4 مدل اعضای این سری تازه احتمالا بیش از انتظار قبلی خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۱/۱۱

چند روز پیش گزارش شد که میان رده‌های تازه  Moto G7 Play و Moto G7 Power موتورولا به ترتیب به قیمت 149 یورو (169 دلار) و 209 یورو (238 دلار) روانه بازارهای اروپایی می‌شوند. البته این قیمت‌ها رسما مورد تأیید قرار نگرفتند و حالا گزارش شده است که قیمت نهایی عرضه هر دو مدل احتمالا کمی بیشتر هم خواهد بود.

در این خبر به قیمت‌های فروش دو مدل Moto G7 و G7 Plus اشاره نشده بود اما انتظار می‌رفت که سازنده آن‌ها را با قیمت تقریبی نسل قبلی Moto G6 و G6 Plus یعنی حدودا 249 یورو (283 دلار) و 299 یورو (340 دلار) عرضه کند. ب توجه به تازه‌ترین اطلاعاتی که منابع آگاه منتشر کرده‌اند، قیمت‌های مذکور برای دو مدل استاندارد و پلاس هم صدق نمی‌کند.

image

براساس اطلاعاتی که برخی خبرگزاری‌های معتبر منتشر کرده‌اند، نسخه استاندارد Moto G7 احتمالا به قیمت 299 یورو (341 دلار) و نسخه کمی قدرتمندر Moto G7 Plus هم به قیمت 359 یورو (410 دلار) در بازارهای متعدد اروپایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. کاربران با پرداخت این ارقام حدودی گوشی هوشمندی با پنل نمایش 6.2 اینچی به همراه باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای را خریداری می‌کنند. هر دو مدل مذکور همچنین از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره خواهند برد.

مهم‌ترین تفاوت میان دو مدل استاندارد و پلاس این خانواده تازه در پردازنده داخلی‌شان است. Moto G7 مانند دو نسخه دیگر Power و Play به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 632 مجهز می‌شود در حالی که Moto G7 Plus از اسنپ‌دراگون 636 بهره می‌برد. همچنین شایان ذکر است که دوربین اصلی تعبیه شده در پنل پشتی Moto G7 Plus احتمالا باکیفیت‌تر در نظر گرفته شده است و می‌تواند تصاویر بهتری را به ثبت برساند.

Moto G7 Plus با این مشخصات فنی و قیمت تقریبی یک رقیب تازه و قدرتمند برای نوکیا 7.1 و آنر پلی موجود در بازار خواهد بود. Moto G7 استاندارد از طرف دیگر رقیب تازه‌ای برای گوشی هوشمند نوکیا 6.2 شمرده می‌شود.

در آخر باید تأکید کنیم که هیچکدام از این اطلاعات هنوز توسط سازنده و مقامات رسمی مورد تأیید قرار نگرفته‌اند و حتی ممکن است که اشتباه باشند. علاوه بر این معادل‌های دلاری این قیمت‌های احتمالی تقریبی هستند و باتوجه به شرایط واردات هر کشور ممکن است تفاوت داشته باشند. انتظار می‌رود که خانواده Moto G7 موتورولا در تاریخ 7 فوریه مصادف با 18 بهمن رسما معرفی شوند و بدین ترتیب مدت زیادی باقی نمانده است تا همه اطلاعات نهایی درباره آن‌ها به طور رسمی منتشر و تأیید شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)