خانهاخبار
سامسونگ گلکسی S10 پلاس را با تراشه حافظه یک ترابایتی تولید خواهد کرد

سامسونگ گلکسی S10 پلاس را با تراشه حافظه یک ترابایتی تولید خواهد کرد

حافظه یک ترابایتی در یک گوشی هوشمند چیزی شبیه به یک رویاست؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ به‌صورت جدی قصد دارد این رؤیا را محقق کند و یک گوشی هوشمند یک ترابایتی به کاربران خود تقدیم کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

پیش‌ازاین اخباری درباره سامسونگ و کار روی تراشه حافظه یک ترابایتی این کمپانی منتشرشده بود اما چندان جدی نبود تا اینکه سرانجام سامسونگ تائید کرد که قصد دارد از تراشه حافظه یک ترابایتی خود در گوشی هوشمند جذابش گلکسی S10+ بهره گرفته تا گلکسی S10 پلاس اولین گوشی هوشمندی باشد که به حافظه یک ترابایتی مجهز است.

منابع خبری مدعی شده‌اند که حداقل یکی از نسخه‌های گلکسی S10 پلاس حافظه یک ترابایتی خواهد داشت و حافظه رم نیز 12 گیگابایت خواهد بود هرچند برخی منابع خبری این ادعا را شایعه دانسته‌اند. گفته می‌شود سامسونگ در گلکسی S10 پلاس از تراشه 1TB eUFS بهره خواهد گرفت تراشه‌ای که چهار سال پیش اولین نسلش با 128 گیگابایت ساخته‌شده بود. تراشه 1TB eUFS درس سال 2017 و در پکیجی با میزان حافظه 512 گیگابایتی رونمایی و تولید کرد.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که سامسونگ قصد دارد این تراشه یک ترابایتی خود را به کمپانی‌های دیگر نیز بفروشد بنابراین به‌زودی گوشی‌های هوشمند بیشتری با حافظه یک ترابایتی در بازار تلفن‌های هوشمند خواهیم داشت. بااین‌حال گلکسی S10 پلاس اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از این تراشه و حافظه بهره‌مند‌می شود.

نظر شما درباره گوشی هوشمند با حافظه یک ترابایتی چیست؟ آیا کاربران گوشی‌های هوشمند به این میزان از حافظه در گوشی همراهشان احتیاج دارند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
یا ابوالفضل حافظه داخلی یک ترابایتی،واقعا محشره!

نوید

۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سلام
اومدیمو 8k فیلم برداری کردش حالا مطمئنا نیاز میشه
تازشم 5g هستش دیگه هیچی همیشه روی دانلود میزاری البته نه الان وقتی تکنولوژیش بیادش

مهرداد

۱۳۹۷/۱۱/۱۰
از نظز من عالیه .لی در جواب دوستان فیلم رو نباید تو موبایل دید اخه چه لذتی داره :|||

علی

۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اره رو باتری ساعت مچی هوشمند بدن بازار اینا هم باید کار کنه
اگه سیستم عامل انحصاری بده که هیچ دیگه ایفون بدرد سطل زباله میخوره
اندورید کند هنگی زیاد داره برنامه هاش مثل ویندوز نیست و....

رضا

۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خبر شایعه نذار