خانهاخبار
شارژر بیسیم گلکسی S10 در FCC رویت شد

شارژر بیسیم گلکسی S10 در FCC رویت شد

بر اساس اطلاعات ثبت شده در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، سامسونگ شارژر جدیدی برای گلکسی S10 طراحی کرده که از توان 15 واتی برخوردار است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

شارژ بیسیم به قابلیتی تبدیل شده که امروز توقع داریم همه تلفن‌های هوشمند به صورت پیش‌فرض به آن مجهز باشند. پس عجیب نیست که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ نیز از این قابلیت استفاده خواهد کرد. بر اساس اطلاعات جدیدی که از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به دست آمده، گلکسی S10 احتمالا از فناوری شارژ بیسیم سریع‌تری برخوردار است.

این روزها حداکثر توان شارژرهای بیسیم حدود ۱۰ وات است، اما بر اساس اطلاعاتی که در FCC ثبت شده، شارژر بیسیم سامسونگ توانی ۱۵ واتی دارد، و این یعنی، حداقل به‌لحاظ تئوری، گلکسی اس ۱۰ سریع‌تر از سایر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار شارژ می‌شود.

اگر فرض کنیم که شارژر جدید این شرکت چنین سرعتی داشته باشد، این یعنی سرعت شارژر بیسیم سامسونگ تقریبا به اندازه فناوری شارژ سریع آن‌ها خواهد بود. این اتفاق می‌تواند به تغییر باور عمومی مبنی بر این که شارژرهای بیسیم کند هستند کمک کند. البته با وجود این پیشرفت، ما هنوز منتظر روزی هستیم که فناوری واقعی شارژ بیسیم به بازار بیاید و دیگر به پدهای شارژ نیازی نداشته باشیم.

علاوه بر این، اپل نیز گفته بود که مشغول کار روی پد شارژ خودش موسوم به AirPower است. هرچند این دستگاه در سال ۲۰۱۸ معرفی نشد، ولی هنوز می‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم آیا این محصول می‌تواند از نظر سرعت در مقابل شارژر جدید سامسونگ حرفی برای گفتن داشته باشد یا نه.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)