خانهاخبار
بروزرسانی جدید عنوان Spider-Man دو لباس تازه به این بازی اضافه می‌کند

بروزرسانی جدید عنوان Spider-Man دو لباس تازه به این بازی اضافه می‌کند

استدیوی اینسامنیاک در جدیدترین بروزرسانی عنوان Spider-Man، دو لباس تازه را به این بازی اضافه کرده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

از زمان عرضه عنوان انحصاری پلی استیشن ۴ یعنی Spider-Man، استدیوی توسعه دهنده این عنوان در هر بروزرسانی، چند لباس جدید را برای این قهرمان محبوب عرضه کرده است. حال نسخه ۱.۱۴ این بازی توسط استدیوی اینسامنیاک عرضه شده و علاوه بر رفع مشکلات بازی، می‌توان در آن به دو لباس فوق العاده برای مرد عنکبوتی دسترسی پیدا کرد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که گفتیم، اینسامنیاک همیشه با برخی بروزرسانی‌ها، لباس‌های تازه‌ای را به بازی Spider-Man اضافه می‌کند و حال در جدیدترین بروزرسانی، شاهد اضافه شدن دو لباس به نام‌های Bombastic Bag-Man و Future Foundation هستیم. اگر با دنیای مارول آشنا باشید، می‌دانید که این دو لباس به نوعی به گروه چهار شگفت انگیز مرتبط می‌شود و پس از چند هفته انتظار بالاخره شاهد انتشار این دو لباس هستیم. در واقع استدیوی اینسامنیاک پیش از این گفته بود که در آینده دو لباس جدید و البته “شگفت انگیز” به این بازی اضافه خواهد شد. در رابطه با لباس Bombastic Bag-Man، بد نیست بدانید که این لباس متعلق به یکی از قسمت‌های کامیک بود Amazing SpiderMan است که در آن، پیتر پارکر لباس یکی از شخصیت‌های گروه چهار شگفت‌انگیز را پوشیده و یک کیسه کاغذی را برای محافظت از هویتش روی سر خود قرار می‌دهد!

image

علاوه بر اضافه شدن این دو لباس جذاب، این بروزرسانی برخی از ایرادات بازی را رفع می‌کند تا بازی‌کنان تجربه کم نقصی را در این بازی داشته باشند. عنوان Spider-Man هم اکنون به صورت انحصاری برای کنسول بازی پلی استیشن ۴ در دسترس است. کاربران همچنین می‌توانند DLC چند قسمتی این بازی را نیز به صورت جداگانه از طریق پلی استیشن استور خریداری و تجربه کنند. نظر شما چیست؟ دوست دارید که چه لباس‌های دیگری به بازی Spider-Man اضافه شود؟ نظرات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)