خانهاخبار
صدور مجوز EEC برای پرچمداران P30 هوآوی

صدور مجوز EEC برای پرچمداران P30 هوآوی

پرچمداران سری P30 هوآوی احتمالا در سه مدل تا دو ماه آینده معرفی می‌شوند. این سه گوشی هوشمند سطح بالا اخیرا مجوز EEC دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که کمپانی هوآوی آن‌ها را با اسامی رمز Vogue، Elle و Marie Claire در دست توسعه دارد.
۱۳۹۷/۱۱/۹

سه مدل گوشی هوشمند مرموز از برند هوآوی توانسته‌اند با شناسه‌های VOG-L29، ELE-L29 و MAR-LX1M از EEC روسیه مجوز دریافت کنند. در گذشته مجوزهای EEC برای گوشی‌های هوشمند همواره به نام تجاری آن‌ها اشاره می‌کرد اما این بار شاهد روال تازه‌ای هستیم. یکی از وبلاگ‌های فناوری روسی ادعا می‌کند که این شناسه‌ها ممکن است که به اسامی رمز گوشی‌ها متعلق باشد و البته براساس اسامی برخی از مجله‌های معروف دنیای مد انتخاب شده باشند. این وبلاگ می‌گوید که این سه گوشی احتمالا P30، P30 Pro و P30 Lite هستند و اسامی رمزشان هم به ترتیب Elle، Vogue و Marie Claire است.

در دسامبر سال گذشته تصاویر رندری متعددی منتسب به P30 با دوربین اصلی سه گانه در فضای وب منتشر شدند. علاوه بر تصاویر همچنین شاهد انتشار فهرستی از مشخصات منتسب به این گوشی بودیم که براساس آن پیش بینی شده بود P30 در ابعاد کلی 148.7 × 70.6 میلی متر با اسم رمز Elle ساخته ‌می‌شود. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد گوشی‌های پرچمدار تازه خود را با اسامی رمز متعلق به مجله‌های دنیای مد توسعه دهد.

image

البته اسامی رمز مذکور توسط برخی منابع غیررسمی اعلام شده‌اند و به همین خاطر فعلا باید تنها به چشم شایعه به آن‌ها نگاه کنیم.

گوشی هوشمند MAR-AL00/TL00 ماه گذشته از 3C چین مجوز دریافت کرد. این گوشی احتمالا از امکان شارژ 18 واتی بهره می‌برد اما بجز این ویژگی دیگر مشخصاتی از آن در دسترس نیست. اگر شناسه مذکور واقعا متعلق به P30 Lite باشد، ممکن است که هوآوی آن را به پردازنده Kirin 710 مجهز کند.

شایعه شده است که P30 و P30 Pro به پردازنده Kirin 980 مجهز می‌شوند و همچنین انتظار می‌رود که هوآوی در توسعه هر دویشان از پنل‌های نمایش OLED به همراه حسگر اثرانگشت لمسی درون این صفحه بهره ببرد. گوشی P30 ممکن است به دوربین سه گانه اصلی با لنز Sony IMX600 مجهز شود و در مقابل آن P30 Pro پیشرفته‌تر با ماژول دوربین اصلی چهارگانه و لنز استاندارد Sony IMX607 توسعه یابد. گوشی‌های هوشمند سری P30 هوآوی احتمالا تا اواخر ماه مارس رسما معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 همچنین از اولین گوشی هوشمند منعطف خود با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G رونمایی کند. این نمایشگاه اواخر ماه آینده در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۹
این گوشی پرچمدارانِ سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد