خانهاخبار
اچ پی کروم بوک هایی با قابلیت پشتیبانی از قلم برای استفاده دانش آموزان رونمایی کرد

اچ پی کروم بوک هایی با قابلیت پشتیبانی از قلم برای استفاده دانش آموزان رونمایی کرد

​اچ پی از دو کروم بوک ویژه دانش آموزان و مدارس رونمایی کرد. این دو کروم بوک از محصولات جدید اچ پی ویژه آموزش و بازار هدف دانش آموزان و محصلان است.
۱۳۹۷/۱۱/۹

اچ پی از دو کروم بوک ویژه دانش آموزان و مدارس رونمایی کرد. این دو کروم بوک از محصولات جدید اچ پی ویژه آموزش و بازار هدف دانش آموزان و محصلان است.

دو کروم بوک اچ پی هردو در تست MIL-STD-810G  تائید شده‌اند و مجهز به صفحه کلیدی مقاوم هستند.

اولین کروم بوک اچ پی  HP Chromebook x360 11 G2 نام دارد که شامل صفحه‌نمایش 11 اینچی  لمسی IPS (1،366 × 768 پیکسل) است. نکته جالب‌توجه این مدل کروم بوک این است که  شما می‌توانید صفحه‌نمایشش  را 360 درجه بچرخانید. این کروم بوک از ‌قلم Wacom EMR نیز پشتیبانی می‌کند تا دانش آموزان بتوانند به‌سادگی از آن بهره ببرند. این کروم بوک جذاب و خوش‌ساخت دارای پردازنده دو هسته Celeron N4000 یا چهار هسته‌ای N4100 بوده و 8 گیگابایت RAM و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری این کروم بوک تا  11.5 ساعت عمر دارد. برای راحتی دانش آموزان شرکت اچ پی این کروم بوک را با کم‌ترین وزن طراحی کرده و این مدل فقط 1.47 کیلوگرم وزن دارد.

image

اما دومین کروم بوک معرفی‌شده توسط اچ پی HP Chromebook 11 G7 EE نام دارد. این کروم بوک تفاوت زیادی با کروم بوک قبلی نداشته تنها تفاوت این است که صفحه‌نمایش 11 اینچی HP Chromebook 11 G7 EE 180 درجه می‌چرخد و غیر لمسی بوده و باتریش 13 ساعت عمر دارد.

image

هر دو کروم بوک ها  دارای درگاه  USB-C بوده و یک پورت هدفون 3.5 میلی‌متری و یک درگاه SD کارت دارند.

اچ پی اعلام کرده که هردو کروم جدیدش را آوریل یعنی دو ماه آینده به‌صورت رسمی به بازار عرضه می کند این کمپانی هنوز درباره قیمت این دو محصول اطلاعاتی منتشر نکرده است.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hhh

۱۳۹۷/۱۱/۹
اگه بشه روش ویندوز نصب کرد عالی میشه
حالا میشه روش ویندوز نصب کرد؟