خانهاخبار
رندر و مشخصات سخت‌افزاری نوکیا 1 پلاس لو رفت

رندر و مشخصات سخت‌افزاری نوکیا 1 پلاس لو رفت

این طور که پیداست HMD به زودی می‌خواهد تلفن هوشمند جدیدی به نام نوکیا 1 پلاس را معرفی کند که وارث همان نوکیا 1 سال 2008 است. در این مطلب نگاهی به رندر و مشخصات این دستگاه می‌اندازیم.
۱۳۹۷/۱۱/۸

با توجه به این که مدت زیادی تا MWC 2019 باقی نمانده و حضور نوکیا در این مراسم تایید شده، خیلی‌ها منتظرند تا HMD Global بالاخره نوکیا ۹ را معرفی کند. ولی این تنها دستگاه جدیدی نیست که تیم نوکیا به زودی قصد معرفی آن را دارد.


منابع مطلع بازار به اطلاعات یک دستگاه جدید اقتصادی دست پیدا کرده‌اند که به احتمال زیاد نوکیا ۱ پلاس نام خواهد داشت تا وارث نوکیا ۱ سال ۲۰۰۸ باشد. با توجه به نام این دستگاه، پر واضح است که نوکیا ۱ پلاس نیز مثل نسخه قبلی خود دستگاهی اقتصادی خواهد بود.


این اطلاعات شامل رندری ساده از پنل جلویی گوشی مذکور و بخشی از مشخصات کلیدی آن است. همان طور که احتمالا حدس می‌زنید، از سخت‌افزار نوکیا ۱ پلاس نمی‌توان انتظار زیادی داشت. ولی آپگرید قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه قبلی این موبایل صورت گرفته و آن رزولوشن ۴۸۰ در ۹۶۰ پیکسلی مدل پلاس است. علاوه بر این، نسبت تصویر این صفحه نمایش ۱۸:۹ است. متاسفانه در تصویر مشخصات این دستگاه اشاره‌ای به اندازه نمایشگر نشده، اما تراکم پیکسل آن 213 DPI است. پس با توجه به نسبت تصویر درازتری که به آن اشاره کردیم، نوکیا ۱ پلاس در دسته تلفن‌های ۵ اینچی قرار می‌گیرد.

image

تلفن هوشمند نوکیا ۱ پلاس از چیپست Mediatek MT6739WW استفاده می‌کند که شامل چهار هسته Cortex-A53، سرعت ساعت ۱.۵ گیگاهرتز، و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100 است که با سرعت ۵۷۰ مگاهرتز کار می‌کند. در کنار این‌ها یک گیگابایت رم قرار گرفته که ۸۸۹ مگابایت آن در دسترس است. همان طور که می‌بینید مشخصات این موبایل قدرت خاصی ندارد، ولی آن قدر قوی است که بتواند به خوبی با اکوسیستم Android Go گوگل کار کند. نوکیا ۱ پلاس به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید ۹ پای گو مجهز خواهد شد.


متاسفانه، در حال حاضر چیزی درباره ظرفیت باتری یا مشخصات دوربین نمی‌دانیم. همچنین، اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه یا قیمت این محصول در دسترس نیست. ولی بر اساس تجربه‌های قبلی‌مان می‌توانیم انتظار ۱۰۰ دلار یا یورو را داشته باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)