خانهاخبار
نسخه رایگان PUBG برای رقابت با Fortnite منتشر شد

نسخه رایگان PUBG برای رقابت با Fortnite منتشر شد

نسخه رایگان بازی محبوب پابجی تحت عنوان PUBG Lite در کشور تایلند منتشر شد تا کاربران راحت‌تر بتوانند به این نسخه دسترسی داشته باشند و این شرکت نیز رقابت بهتری با Fortnite داشته باشد.
۱۳۹۷/۱۱/۷

به تازگی نسخه جدیدی از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به صورت رایگان و تحت عنوان PUBG Lite برای کشور تایلند منتشر شده که این عنوان محبوب را به طور اختصاصی برای سیستم‌های ضعیف‌تر به ارمغان می‌آورد.

PUBG Lite فرصتی برای بازی PUBG است تا بتواند در برابر بزرگ‌ترین رقیب خود یعنی Fortnite حرف‌های بیشتری برای زدن داشته باشد. علی‌رغم آن‌که فورتنایت دیرتر از پابجی وارد ژانر بتل رویال شد، ولی چون ورود به این دنیا برای کاربران آسان بود و پلیرها تقریبا می‌توانستند روی هر دستگاهی آن را تجربه کنند، این بازی به یک پدیده بین‌المللی تبدیل شود.

پابجی لایت یک بازی کاملا مستقل از پابجی پولی است. شرکت سازنده این بازی می‌گوید تیمی اختصاصی و جداگانه برای این نسخه وجود خواهد داشت که به طور ویژه بر روی محتویات نسخه لایت از جمله نقشه‌ها و سایر ویژگی‌های آن کار می‌کنند.

image

در حال حاضر، نسخه بتای PUBG Lite فقط حاوی نقشه اصلی بازی پابجی یعنی Erangel است و در سه حالت تک نفره، دو نفره یا تیمی می‌توانید آن را تجربه کنید. البته این نسخه فعلا فقط در کشور تایلند در دسترس است تا شرکت سازنده بعد از انجام آزمایشات لازم تصمیم بگیرد که PUBG Lite را در آینده برای کدام مناطق منتشر کند.

اگرچه به گزارش تحلیل‌گر شرکت SuperData، پابجی پارسال توانست حدود ۱.۰۳۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشد، ولی پولی بودن این بازی در مقایسه با فورتنایت که استفاده از آن رایگان است یک نکته منفی به حساب می‌آید. بنابراین عجیب نیست که فورتنایت در سال گذشته توانست حدود دو برابر پابجی، یعنی تقریبا ۲.۴ میلیارد دلار پول دربیاورد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سینا طاهری

۱۳۹۸/۱۲/۲۱
سلام یه جای خوب معرفی کنین برای خرید یوسی ارزون پابجی موبایل. خودم سایت ایران موجو رو بررسی کردم اما هنوز مطمئن نیستم که معتبر باشه. لطفا جی اس ام عزیز من رو راهنمایی کنین.