خانهاخبار
افشای مشخصات سری Moto G7 در وب‌سایت موتورولا

افشای مشخصات سری Moto G7 در وب‌سایت موتورولا

وب‌سایت موتورولا سهوا تصاویر رندری و مشخصات کلی گوشی‌های خانواده Moto G7 را پیش از معرفی رسمی فاش کرده است. این گوشی‌ها ماه آینده در 4 مدل متفاوت معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۱۱/۶

روز گذشته موتورولا اطلاعات مفصلی را درباره خانواده Moto G7 خود منتشر کرد. این جزئیات از درون صفحه‌ای از وب‌سایت برزیل کمپانی موتورولا استخراج شده‌اند که البته تنها به صورت موقت در دسترس کاربران قرار گرفته بود و به نظر می‌رسد که سازنده اصلا قصد نداشته است آن را منتشر کند.

با توجه به این اطلاعات به نظر می‌رسد موتورولا 4 مدل مختلف را از خانواده Moto G7 در نوبت معرفی دارد. این خانواده شامل مدل‌های Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Play و Moto G7 Power می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، برخی از مشخصات و قابلیت‌ها در میان این مدل‌ها مشترک هستند اما تفاوت‌های اصلی‌شان باعث شده است تا سازنده آن‌ها را با مدل‌های متفاوت توسعه دهد.

به نظر می‌رسد که Moto G7 مدل استاندارد و اصلی این خانواده تازه باشد. این گوشی صفحه نمایش 6.24 اینچی با وضوح تصویر 2270 در 1080 دارد و بریدگی ناچ قطره‌ای هم در میانه عرض بالای پنل جلوی آن در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 632 هم قدرت می‌گیرد. دوربین‌های آن شامل سلفی 8 مگا پیکسلی و ماژول دوگانه 12 و 5 مگا پیکسلی می‌شود و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 3000 میلی آمپر ساعت است. Moto G7 موتورولا همچنین به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 9.0 پای معرفی خواهد شد.

image

Moto G7 Plus در اغلب مشخصاتش مشابه Moto G7 توسعه یافته است اما از پردازنده اسنپ‌دراگون 636 قدرت می‌گیرد؛ دوربین سلفی‌اش 12 مگا پیکسلی است و لنزهای دوگانه 16 و 5 مگا پیکسلی هم در پنل پشتی آن تعبیه شده‌اند. شایان ذکر است که از نظر مشخصات فنی مدل Moto G7 Plus سطح بالاترین عضو این خانواده به شمار می‌رود.

 مقایسه با دو مدل قبلی، Moto G7 Play و Power ارزان قیمت‌تر و سطح پایین‌تر هستند؛ چراکه وضوح تصویر 1512 در 720 دارند و به پنل‌های نمایش به ترتیب 5.7 و 6.2 اینچی مجهز می‌شوند. این دو گوشی همچنین از حافظه داخلی پیش فرض 64 گیگابایت برخوردار می‌شوند که نسبت به دو مدل قبلی کمتر در نظر گرفته شده است. میزان رم هم در دو مدل مذکور کمتر و برای Play و Power به ترتیب معادل 2 و 3 گیگابایت است.

هر دو مدل Play و Power به دوربین سلفی تکی با لنز 8 مگا پیکسلی مجهز می‌شوند اما از نظر دوربین اصلی متفاوت هستند. دوربین اصلی آن‌ها تکی توسعه یافته و به ترتیب لنز 13 و 12 مگا پیکسلی دارد.

گوشی هوشمند Moto G7 Play قرار است از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قدرت بگیرد اما مدل Power همانطور که از نامش هم برمی‌آید از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد.

این گوشی‌ها در خلال ماه‌های اخیر در تصاویر رندری فاش شده بودند و تقریبا اغلب موارد را درباره طراحی ظاهری آن‌ها می‌دانیم. وبسایت برزیل موتورولا هم علاوه بر فهرست مشخصات برخی تصاویر رندری منتسب به این خانواده را منتشر کرده است که با آنچه پیشتر شایعه شده بود در یک راستا قرار می‌گیرد.

نمای کلی این گوشی‌ها مانند فرم و قالب قبلی گوشی‌های خانواده Moto است اما سازنده این بار آن‌ها را با حاشیه‌های کمتری توسعه داده است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری این خانواده نسبت به سری Moto G6 این است که حسگر اثرانگشت به پنل پشتی و درون لوگوی معروف موتورولا منتقل شده است.

موتورولا هنوز رسما اعلام نکرده است که قصد دارد تازه‌ترین خانواده میان رده‌های خود را چه تاریخی معرفی کند اما پیش بینی می‌شود که در نیمه اول ماه فوریه شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)