خانهاخبار
هوآوی نسبت به حذف تصاویر اپ توئیتر واکنش نشان داد

هوآوی نسبت به حذف تصاویر اپ توئیتر واکنش نشان داد

بر اساس گزارشات اعلام شده بود که تصاویر ذخیره‌سازی‌شده توسط اپلیکیشن توئیتر در دستگاه‌های هوآوی حذف می‌شود. حالا خود هوآوی در بیانیه‌ای به توضیح این مسئله پرداخته است.
۱۳۹۷/۱۱/۳

چندی قبل در خبری به شما اعلام کردیم که به گزاش عده‌ای از کاربران تصاویر اپلیکیشن توئیتر از روی تلفن‌های هوآوی آن‌ها پاک شده است. بر این اساس، کاربران پس از ذخیره‌سازی تصاویر پیغامی از طرف Huawei System Services مشاهده می‌کنند که اعلام می‌کند «توئیتر تصویری را از گالری دستگاه حذف کرده است.»

این اتفاق باعث شد موجی از انتقادات توسط کاربرانی شکل بگیرند که فکر می‌کردند هوآوی عمدا امکان ذخیره‌سازی تصاویر توئیتر را از بین برده است.

image

حالا این شرکت بیانیه‌ای برای توضیح این مشکل منتشر کرده است:

هوآوی پس از ارزیابی این مسئله متوجه شد که هرگاه کاربرانِ برخی از دستگاه‌ها با نسخه خاصی از اپلیکیشن توئیتر (نسخه ۷.۷۸.۰ و ۷.۷۷.۰) اقدام به دانلود تصاویر این شبکه اجتماعی می‌کنند، اپلیکیشن به طور خودکار پوشه‌ای هم‌نام با آن تصویر ایجاد و سپس بلافاصله آن پوشه را در پس‌زمینه سیستم حذف می‌کند. این اتفاق سیستم محافظت از تصاویر هوآوی را فعال کرده و در نتیجه حذف عکس‌ها به کاربر اعلام می‌شود. اگرچه تصاویر آسیبی نمی‌بینند. کاربران می‌توانند از مسیر File Manager/picture/Twitter به تصاویر خود دسترسی داشته باشند.

با این حساب به نظر می‌رسد که مشکل مذکور بیشتر شبیه یک گلیچ است، اما معلوم نیست که برای حل این اتفاق شرکت توئیتر باید وارد عمل شود، یا هوآوی و توئیتر با همکاری یکدیگر باید سعی کنند از بروز این مشکل جلوگیری کنند.

هوآوی در حال حاضر مشغول گفتگو با توئیتر است تا در سریع‌ترین زمان ممکن این مسئله را حل کند. هوآوی وظیفه دارد که بهترین تجربه کاربری را به مشتریان خود ارائه دهد.

بر اساس این بیانیه، تصاویر توئیتر حذف نمی‌شود. این مسئله مربوط به نحوه مواجهه گالری با تصاویر و سازوکار اپلیکیشن توئیتر نسبت به عکس‌هایی است که آن‌ها را در پس‌زمینه سیستم ذخیره می‌کند. اما به هر حال، مشخص است که رابط کاربری EMUI نقشی در این اتفاق ندارد.

آیا شما هم در موبایل خود با چنین مشکلی روبرو شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)