خانهاخبار
پشتیبانی از اپلیکیشن‌های گوگل در نسخه دوم بیکسبی مجددا فراهم می‌شود

پشتیبانی از اپلیکیشن‌های گوگل در نسخه دوم بیکسبی مجددا فراهم می‌شود

بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ تا پیش از این هماهنگی آنچنان مناسبی با اپلیکیشن‌های گوگل نداشت، اما این مشکل در نسخه دوم آن برطرف شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۳

زمانی که صحبت از نسخه دوم یک محصول به میان می‌آید، مطمئنا خبرهای خوبی در انتظار کاربران است. مسئولان سامسونگ امروز اعلام کردند که در نسخه دوم بیکسبی؛ دستیار هوشمند این کمپانی، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های گوگل از جمله Maps، Youtube و GMail فراهم شده است.

اگر استفاده از Bixby را به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت ترجیح می‌دهید، باید بدانید که تا روز گذشته امکان استفاده همزمان از آنها و اپلیکیشن های گوگل فراهم نبود ودر این راستا با مشکلات زیادی روبرو می‌شدید. در ابتدای عرضه نسخه دوم بیکسبی، این مشکل همچنان پابرجا بود، اما در آخرین آپدیت عرضه شده توسط سامسونگ، خوشبختانه راه حلی برای معضل یاد شده در نظر گرفته شد و هم اکنون با آپدیت بیکسبی، می‌توانید بدون مشکل آن را همراه اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کنید.

image

به این ترتیب شما می‌توانید متن ایمیل دلخواه خود را برای بیکسبی خوانده و حالت تایپ شده و یا ارسال شده را در اپلیکیشن Gmail تحویل بگیرید. از طرف دیگر، می‌توانید دستورات مسیریابی را از طریق بیکسبی به اپلیکیشن Google Maps انتقال دهید. در Youtube نیز می‌توانید به راحتی به دنبال بررسی گجت‌های مورد نظر بوده و در نهایت، تصمیم خود را برای خرید محصول اتخاذ کنید.

به یاد داشته باشید که نسخه دوم Bixby هنوز برای تمامی محصولات سامسونگ در دسترس نیست. ارائه این محصول نرم‌افزاری سال گذشته همراه با عرضه گلکسی Note 9 همراه بود و کمی بعد نیز در دسترس کاربران گلکسی S9 و اس 9 پلاس قرار گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)