خانهاخبار
Vivo موبایلی با دوربین درون صفحه‌ای معرفی می‌کند

Vivo موبایلی با دوربین درون صفحه‌ای معرفی می‌کند

اکانت مشهور Ice Universe در خبری اعلام کرد که شرکت Vivo به نبرد گوشی‌های بدون حفره پیوسته و به زودی تلفن هوشمندی با دوربین سلفی درون صفحه‌ای معرفی می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۳

هدف نهایی تلفن‌های هوشمند این است که پنلی تمام صفحه از قابلیت‌های مختلف و پیشرفته داشته باشیم.

شرکت‌های تولیدکننده موبایل تاکنون تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف کرده و نسبت نمایشگر به بدنه را تا حد قابل توجه‌ای افزایش داده‌اند که همین باعث به وجود آمدن ناچ و اخیرا حفره دوربین شد.

با این حال رویای ما از همان ابتدا این بود که بالاخره یک روز دوربین سلفی را به زیر صفحه نمایش منتقل کنیم تا یکپارچگی نمایشگر مخدوش نشود.

اکنون به نظر می‌رسد Vivo اولین شرکتی است که می‌خواهد چنین دستگاهی عرضه کند. اکانت Ice Universe که در زمینه افشای اطلاعات شرکت‌ها مشهور است، به تازگی در توئیتی اعلام کرد که این شرکت هم به نبرد تلفن‌های «بدون حفره» پیوسته و قرار است از تکنولوژی‌های جدید خود رونمایی کند.

انتظار می‌رود این دستگاه همان Vivo Apex 2019 باشد که تاکنون چندین رندر مختلف از آن لو رفته است. در برخی از این رندرها شاهد دوربین درون-صفحه‌ای و نمایشگر کاملا یکپارچه هستیم. ضمنا پتنت این تکنولوژی قبلا توسط این شرکت به ثبت رسیده است.

image

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه به سنسور اثر انگشت درون-صفحه‌ای مجهز شود. هدف Vivo این است که با ارائه این فناوری‌های جدید حداقل توجه بازارهای آسیایی را به سوی برند خود جلب کند. احتمالا به زودی شرکت‌های بزرگ‌تری مثل سامسونگ نیز به دنبال این فناوری خواهند رفت و از آن در دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند.

اما آیا عرضه چنین محصولی بر تصمیم‌گیری شما برای خرید گلکسی اس ۱۰ اثر خواهد گذاشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

لیلی

۱۳۹۷/۱۱/۴
با دقت بیشتری یکبار دیگه مطلب و بخون عزیز
تفاوت مثل تراش و پاک کنه!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۳
Vivo کلاً دست به کارهای خرق‌عادت می‌زنه. یه گوشیی چندسال پیش داد بیرون فوقِ‌باریک(که باهاش کرفس خُرد میکردن!!) میگفتن یعنی از بس باریکه عینِ کاردِ آشپزخانه می‌مانه? در کنار کرفس "هویج" هم گذاشته بود? البته هویج رو خدایی غلو کرده بود، چاقو بزور هویج رو تیکه‌پاره میکنه وای بحالِ vivi

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۳
تقلید از a8s سامسونگ