خانهاخبار
فیلم‌برداری «بیوه سیاه» از ماه آینده آغاز خواهد شد

فیلم‌برداری «بیوه سیاه» از ماه آینده آغاز خواهد شد

ظاهرا فیلم‌برداری Black Widow یا بیوه سیاه، یکی از مورد انتظارترین عنوان‌های دنیای سینمایی مارول از ماه آینده آغاز خواهد شد و اسکارلت جوهانسون ایفای نقش ناتاشا رومانف یا همان بیوه‌ سیاه را برعهده خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱۱/۳

ناتاشا رومانف با نام مستعار بیوه سیاه، یکی از شخصیت‌های مرموز دنیای انتقام جویان است که تا به این لحظه جزئیات مختصری از زندگی او را در مجموعه فیلم‌های کمپانی مارول دیده‌ایم. مدتی پیش اعلام شد که مارول در سال ۲۰۱۹ عنوان جدیدی را با محوریت این شخصیت تولید خواهد کرد؛ امروز نیز خبر جدیدی از آغاز فیلم‌برداری «بلک ویدو» در ماه آینده منتشر شد. البته این استدیو تا کنون درباره‌ برنامه خود را برای تابستان و پس از اکران فیلم‌های «انتقام جویان: پایان بازی » و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» فاش نکرده است؛ اما می‌دانیم سرانجام امسال اسکارلت جوهانسون شانس حضور به عنوان شخصیت اصلی یکی از عناوین سری فیلم‌های پرطرفدار مارول را کسب خواهد کرد.

image

در گزارش جدید به روز ۲۸ فوریه به عنوان روز آغاز فیلم‌برداری اشاره شده و اعلام شده است که فیلم‌برداری در فلوریدا (آمریکا) و کشور کرواسی انجام خواهد شد. البته احتمال می‌رود که مانند سایر فیلم‌های مارول، بخش‌هایی از «بیوه سیاه» نیز در آتلانتا فیلم‌برداری شود. تولید این اثر تا ماه مارس ادامه خواهد داشت، اما زمان دقیق پایان تولید اعلام نشده است.

اطلاعات رسمی فیلم «بیوه سیاه» همچنان فاش نشده باقی مانده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم اولین نسخه از یک مجموعه با محوریت بلک ویدو باشد. همچنین، مطمئن هستیم که استدیو مارول از کیت شورتلند به عنوان کارگردان و جک شفر (نویسنده کاپتان مارول) به عنوان نویسنده دعوت کرده است تا در تولید «بیوه سیاه» همکاری کنند. پیش از این اعلام شده بود که اسکارلت جوهانسون به عنوان تهیه کننده این اثر نیز با مارول همکاری می‌کند و به همین دلیل دستمزد هنگفت ۱۵ میلیون دلاری نیز دریافت می‌کند.

آنچه مسلم است، جوهانسون یکی از بازیگران محبوب هالیوود است که حضور او در آثار ابر قهرمانی دنیای سینمایی مارول با استقبال خوبی مواجه شده و طرفداران انتقام جویان برای مدت‌ها انتظار حضور مستقل او در یک فیلم اختصاصی را داشتند. با توجه به همین موضوع پیش بینی می‌شود «بیوه سیاه» با فروش بسیار خوبی همراه باشد.

سال گذشته مارول در تولید نسخه‌ سوم Guardians of Galaxy با کارگردان این اثر، جیمز گان به مشکل برخورد و او را اخراج کرد که این موضوع در روند تولید این فیلم تاثیرگذار بود. با وجود این که قرار بود فیلم‌برداری نسخه سوم «محافظان کهکشان» در ماه جاری میلادی آغاز شود، اما ظاهرا یافتن کارگردان جدید دلیل اصلی آغاز نشدن پروژه است و در نتیجه‌ ناهماهنگی‌های پیش آمده، «بیوه سیاه» در اولویت تولید قرار گرفته است.

استدیو مارول سالانه سه فیلم را روی پرده می‌برد که ظاهرا امسال نوبت عناوین «کاپتان مارول»، «انتقام جویان: پایان بازی» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» خواهد بود. با وجود این که هنوز برنامه‌ این استدیو برای سال آینده میلادی مشخص نشده است، اما می‌دانیم که در سال ۲۰۲۰ سه نوبت اکران به تاریخ یکم مه، ۳۱ جولای و ۶ نوامبر به مارول اختصاص دارد و به احتمال بسیار زیاد یکی از این سه تاریخ مربوط به فیلم «بیوه سیاه» خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)