خانهاخبار
پردازنده جدید سری اگزینوس 7 قابلیت‌های رده بالا را به تلفن‌های میان رده می‌آورد

پردازنده جدید سری اگزینوس 7 قابلیت‌های رده بالا را به تلفن‌های میان رده می‌آورد

سامسونگ با طراحی پردازنده جدید سری اگزینوس 7 قصد دارد امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های رده بالا و پیشرفته را به تلفن‌های میان رده بیاورد. این پردازنده در مرحله تولید انبوه قرار دارد.
۱۳۹۷/۱۱/۲

سامسونگ از پردازنده جدید سری اگزینوس ۷ رونمایی کرد. این پردازنده به طور خاص برای پشتیبانی از قابلیت‌های رده بالا در تلفن‌های میان رده طراحی شده است. اگزینوس ۷ علاوه بر کاهش هزینه تلفن‌های میان رده باعث تضعیف قدرت این دستگاه‌ها نخواهد شد.

به لطف هشت هسته این پردازنده، اگزینوس ۷ سری ۷۹۰۴ قادر به پشتیبانی پیشرفته از فایل‌های چندرسانه‌ای است و اجازه می‌دهد قابلیت‌های رده بالا در تلفن‌های هوشمند میان رده قرار داده شود. سامسونگ انتظار دارد پردازنده جدید این شرکت بتواند مرور وب و اجرای اپلیکیشن‌ها را با سرعت بیشتری انجام دهد. علاوه بر این، با افزایش سرعت شبکه و روان‌تر شدن چندوظیفگی تجربه کاربری بهتری به کاربران ارائه خواهد شد.

سری جدید اگزینوس ۷ می‌تواند در یک سنسور مجزا از رزولوشن حداکثر ۳۲ مگاپیکسل پشتیبانی کند، اما همچنین قادر است دوربینی سه‌گانه برای تصویرسازی بهتر و قابلیت‌های پیشرفته‌تر داشته باشد. این چیپست به تلفن‌های هوشمندی که دوربین سوم دارند اجازه می‌دهد تصاویر پانورامایی با زاویه‌های عریض یا افکت بوکه ثبت کنند.

به گفته سامسونگ، اگزینوس ۷ سری ۷۹۰۴ برای هند ساخته شده که بازار آن نسبت به قیمت حساسیت زیادی دارد و دستگاه‌ها باید ضمن برخورداری از قابلیت‌های پیشرفته، هزینه کمی داشته باشند. این پردازنده در حال حاضر در مرحله تولید انبوه قرار دارد، بنابراین احتمالا تا انتهای سال ۲۰۱۹ می‌توانیم شاهد عرضه اولین محصولات مجهز به اگزینوس ۷ باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)