خانهاخبار
اسپاتیفای مشغول آزمایش قابلیتی برای بلاک کردن هنرمندهاست

اسپاتیفای مشغول آزمایش قابلیتی برای بلاک کردن هنرمندهاست

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای در نسخه بتای پلتفرم iOS خود مشغول آزمایش قابلیتی است که با کمک آن می‌توانید هنرمندان مورد نظر خود را بلاک کنید تا آثار مربوط به آن‌ها را در این سرویس نبینید.
۱۳۹۷/۱۱/۱

به گزارش Thurrott، اسپاتیفای مشغول آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد یک هنرمند را به طور کامل بلاک کنند. بدین ترتیب آن هنرمند دیگر در پلی‌لیست‌هایی که به طور خودکار ساخته می‌شود، نظیر پلی‌لیست‌های بخش Discover Weekly، Release Radar و غیره، نشان داده نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، وقتی یک هنرمند را بلاک می‌کنید، دیگر او را در پلی‌لیست‌های شخصی یا پلی‌لیست‌هایی که به طور خودکار ساخته می‌شوند نخواهید دید. در این شرایط اگر بخواهید آهنگی از آن شخص گوش کنید، ابتدا باید او را از فهرست بلاک خارج نمایید.

این قابلیت در صفحه هر هنرمند وجود دارد و با انتخاب گزینه Don’t play this artist از منوی سه نقطه‌ای موجود در صفحه می‌توانید نمایش آهنگ‌های مربوط به آن شخص را در سراسر پلتفرم متوقف کنید. در مثال تصویر زیر، همان طور که می‌بینید آثار مربوط به آریانا گرنده بلاک شده است.

image

طبق گزارشات، این قابلیت در حال حاضر فقط در اختیار تعداد محدودی از کاربران و ظاهرا فقط در نسخه بتای پلتفرم iOS این سرویس اضافه شده است. متاسفانه ما هم در آزمایشات خود هنوز نتوانستیم به این ویژگی دسترسی داشته باشیم.

کاربران اسپاتیفای مدت‌هاست که خواستار چنین قابلیتی هستند، ولی این شرکت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که قابلیت بلاک یا مخفی کردن هنرمندها یا آثار آن‌ها را به این سرویس اضافه نخواهد کرد. مسئولان این شرکت در عوض وعده داده بودند که تلاش می‌کنند تا بخش‌های Discover Weekly و Release Radar را بهبود ببخشند.

اکنون با توجه به این که این قابلیت فقط در دسترس عده کمی از کاربران قرار گرفته و، حداقل فعلا، فقط در نسخه بتای اپ iOS اسپاتیفای شاهد آن هستیم، نمی‌توان با اطمینان گفت که بهره‌برداری عمومی از این ویژگی چه زمانی صورت می‌گیرد یا اصلا شاهد عرضه عمومی این قابلیت خواهیم بود یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)