خانهاخبار
خانواده گلکسی S10 در یک تصویر رندر شده مشاهده شد

خانواده گلکسی S10 در یک تصویر رندر شده مشاهده شد

مسئولان سامسونگ برای رویداد Unpacked 2019 خود را آماده می‌کنند و این در حالی است که تصویر رندر شده خانواده گلکسی اس 10 در رسانه‌ها منتشر شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰

سال 2019 از راه رسیده و شرکت‌های مختلف در تدارک آن هستند تا محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته و از این طریق، سود خوبی به جیب بزنند. کمپانی سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و مدیران آن، خود را برای رویداد Unpacked 2019 آماده می‌کنند. در این اتفاق که هر ساله رخ می‌دهد، محصولات کهکشانی جدید کره‌ای‌ها به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند و امسال نیز نوبت به خانواده گلکسی S10 رسیده است.

رویداد Unpacked 2019 روز 20 فوریه (اول سفند) برگزار می‌شود و گلکسی اس 10، گلکسی S10 پلاس و Galaxy S10E در این مراسم رونمایی می‌شود.

Evan Blass که یکی از افراد سرشناس در افشای حقایق شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی به حساب می‌آید، به تازگی تصویر رندر شده سه محصول یاد شده را در کنار یکدیگر قرار داده و آن را در دنیای مجازی منتشر کرده است. در این تصویر، به ترتیب از چپ به راست، شاهد گلکسی S10E، گلکسی S10 و Galaxy S10 Plus هستیم که در یک محافظ شیشه‌ای قرار گرفته‌اند.

بر همگان واضح و مبرهن است که Galaxy S10E ارزان قیمت‌ترین محصول این خانواده به حساب می‌آید و دارای دوربین دوگانه، نمایشگر کوچک‌تر بوده و حاوی حفره‌ای در نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی است. دو مدل دیگر در پشت بدنه از دوربین سه‌گانه بهره می‌برند و در حالی که در گلکسی S10 شاهد یک حفره در نمایشگر هستیم، این قضیه در گلکسی اس 10 پلاس به عدد دو افزایش یافته و به این ترتیب این محصول از دوربین دوگانه سلفی بهره‌مند خواهد بود.

image

بر خلاف گلکسی A9 2018 که زبان طراحی دوربین چهارگانه آن به صورت عمودی بود، هر سه محصول کهکشانی که برای رویداد Unpacked 2019 آماده شده‌اند، دارای دوربین‌های افقی هستند. با آن که می‌توان حدس زد که گلکسی S10E کوچک‌ترین و مدل پلاس نیز بزرگ‌ترین محصول در این خانواده به حساب می‌آیند، اما تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد ابعاد و اندازه‌های آنها در دسترس نیست.

در کنار سه محصول یاد شده، باید انتظار معرفی گلکسی S10 مجهز به شبکه پنجم مخابراتی (5G) و محصولی با نمایشگر منعطف (Foldable Phone) را نیز داشته باشیم. با نزدیک شدن به رویداد مربوطه، مطمئنا شاهد درز اطلاعات بیشتری خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دلم گلکسیFold میخواد?
.
.
.
دلِ آدم خیلی چیزا میخواد ولی باید "جیب‌‌ت" هم بخواد?