خانهاخبار
انتشار ویدیوی زنده از گوشی هوشمند پیکسل 3 لایت پیش از معرفی رسمی

انتشار ویدیوی زنده از گوشی هوشمند پیکسل 3 لایت پیش از معرفی رسمی

پس از انتشار نتایج بنچمارک منتسب به میان رده تازه گوگل حالا شاهد انتشار ویدیوی زنده تازه‌ای منتسب به پیکسل 3 لایت هستیم. این گوشی ارزان قیمت گوگل احتمالا به همراه مدل پیکسل 3 لایت ایکس ال تا اواخر بهار امسال معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

گوگل در سال‌های اخیر هرگز در نظر نداشته است گوشی‌های پیکسل خود را به طور گسترده و در تعداد بالا روانه بازار کند. اما این روزهای شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی دو میان رده تازه از این غول تکنولوژی هستیم که اگر صحت داشته باشند، استراتژِ محصول گوگل را به کلی دستخوش تغییر می‌کنند.

image

 

پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال نام این دو میان رده تازه گوگل است که گفته می‌شود بهار امسال ابتدا در آمریکا و توسط اپراتور ورایزون در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. تصاویر رندری منتسب به این مدل‌ها سال گذشته در فضای وب منتشر شدند اما وبلاگ فناوری اوکراینی Andro News در اقدامی عجیب حالا یک ویدیوی زنده منتسب به پیکسل 3 لایت منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید فهرست مشخصات این گوشی را مشاهده کنید، اما همچنان برخی ویژگی‌ها در آن درج نشده‌اند. پیش از هرچیز باید تأکید کنیم که پیکسل 3 لایت یک گوشی تقریبا ارزان قیمت است و به همین خاطر هم گوگل تصمیم گرفته تا از پلاستیک در توسعه بدنه آن بهره ببرد. این گوشی همچنین برخلاف پرچمداران نسل سوم پیکسل که سال گذشته روانه بازار شدند، جک هدفون 3.5 میلی متری را در طراحی خود حفظ خواهد کرد.

image

 

نکته مهم دیگر درباره پیکسل 3 لایت دوربین آن است که ظاهرا در حد و اندازه دوربین توانمند مدل‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال خواهد بود. گوشی هوشمندی که در ویدیوی پیش رو به نمایش درآمده درواقع یک نمونه پیش تولید است اما در عین حال می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند.

تنها نکته منفی درباره دو مدل لایت تازه پیکسل احتمالا سیستم عامل پیش فرضشان خواهد بود. اگر پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال در بهار امسال (2019) و پس از کنفرانس Google I/O گوگل معرفی شوند، سیستم عامل پیش فرضشان اندروید 9.0 پای خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)