خانهاخبار
انتشار مشخصات فنی گوشی هوشمند Galaxy A40 سامسونگ

انتشار مشخصات فنی گوشی هوشمند Galaxy A40 سامسونگ

Galaxy A40 یکی از تازه‌ترین میان رده‌های سامسونگ است که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده معرفی شود. نتیجه بنچمارک این گوشی نشان می‌دهد که از پردازنده اگزینوس 7885 بهره می‌برد و سیستم عامل پیش فرضش اندروید 9.0 پای است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۸

یکی از گوشی‌های تازه سامسونگ که مدت‌هاست شاهد انتشار شایعه‌هایی درباره آن هستیم، حالا در آزمون بنچمارک دیده شده و برخی مشخصاتش هم فاش شده است. این گوشی Galaxy A40 نام دارد و علاوه بر مشخصات فنی داخلی همچنین برخی جزئیات درباره بازارهای احتمالی عرضه آن منتشر شده است.

مشخصات فنی Galaxy A40

Galaxy A40 سامسونگ با شناسه SM-A405FN در ابزار GeekBench بنچمارک شده است. این گوشی یکی از میان رده‌های تازه از سری Galaxy A سازنده مذکور است و انتظار می‌رود که با پنل نمایش AMOLED توسعه یابد. خبرگزاری GalaxyClub هم در گزارش خود در این باره ادعا می‌کند که پردازنده داخلی Galaxy A40 ظاهرا همان اگزینوس 7885 است که Galaxy A سال گذشته به آن مجهز شده بود. این گوشی همچنین از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد و مانند Galaxy A50 سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 روی آن نصب می‌شود.

image

 

هنوز مشخص نیست که آیا Galaxy A40 مانند Galaxy A50 به باتری 4000 میلی امپر ساعتی مجهز می‌شود یا خیر. از طرفی تقریبا مطمئن هستیم که سامسونگ حسگر اثرانگشت را این بار زیر پنل نمایش این گوشی میان رده قرار می‌دهد و علاوه بر آن طراحی ظاهری پنل جلو را با ناچ کوچک و سوراخ مانند نهایی می‌کند.

تاریخ عرضه و بازارهای دریافت کننده

در کنار موارد مذکور تایید شده است که Galaxy A40 با شناسه SM-A405FN به بسیاری از بازارهای اروپایی راه پیدا خواهد کرد. این گوشی ظاهرا دومین گوشی هوشمند سامسونگ از سری Galaxy A خواهد بود که به کشورهایی مانند لهستان، فرانسه، هلند و آلمان هم راه می‌یابد.

image

 

در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای معرفی و عرضه هیچکدام از اعضای خانواده Galaxy A امسال سامسونگ در دسترس نیست. این موضوع که هر دو مدل Galaxy A40 و A50 با سیستم عامل اندروید 9.0 پای مورد آزمایش قرار گرفته‌اند نشان می‌دهد که هر دو احتمالا پس از خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 رونمایی خواهند شد. تنها گوشی‌های هوشمند از سری تازه Galaxy M هستند که پیش از پرچمداران مذکور معرفی می‌شوند و البته سیستم عامل پیش فرضشان هم اندروید 8.1 اوریو خواهد بود. پیش بینی می‌شود که اعضای تازه از خانواده Galaxy A سامسونگ تا اواخر بهار 2019 روانه بازار شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)