خانهاخبار
تویوتا سوپرا 2020 در دیترویت معرفی شد

تویوتا سوپرا 2020 در دیترویت معرفی شد

کمپانی مشهور تویوتا امروز بعد از گذشت پروسه دوازده ساله طراحی و توسعه، بالاخره از مدل 2020 خودروی سوپرا پرده‌برداری کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

طراحان و مهندسان شرکت تویوتا، از سال 2007 مشغول کار بر روی یک طرح مفهومی به نام FT-HS بودند و بعد از گذشت دوازده سال و کش و قوس‌های طولانی، بالاخره شاهد آن هستیم که مدل 2020 این محصول با نام سوپرا توسط این کمپانی ژاپنی رونمایی شد.

image

معمولا بعد از معرفی یک خودرو، هفته‌ها یا در برخی موارد ماه‌ها می‌گذرد تا قیمت اصلی آن مشخص گردد، اما از آنجا که مدت زیادی است که علاقمندان به خودرو در انتظار معرفی و خرید سوپرا 2020 هستند، مسئولان تویوتا قیمت پایه آن را 52695 یورو (حدودا 700 میلیون تومان) اعلام کرده‌اند.

آنها پیش بینی کرده‌اند که این خودرو از لحظه فشار دادن پا روی پدال گاز تا هنگام رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، حدودا4.1 ثانیه زمان نیاز دارد و بالاتری سرعت آن نیز 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. نسخه سفارش انگلستان سوپرا 2020 به سیستم تعلیق تطبیقی، دیفرانسل عقب فعال و کنترل‌هایی در خصوص استارت ماشین مجهز است.

image

از جمله قابلیت‌هایی که برای امنیت بیشتر این خودرو در نظر گرفته شده می‌توان به تکنولوژی هشدار برای جلوگیری از برخورد، ترمز اتوماتیک در لحظه خطر، هشدار هنگام تعویض خطوط، راهنمای خواندن علامت‌های جاده‌ای و چراغ‌های پرتو اتوماتیک اشاره کرد.

image

برای افرادی که مبلغی بیشتر (54 هزار یورو) پرداخت کنند، امکانات زیر در نظر گرفته شده است:

  • تودوزی چرم مشکی
  • 12 اسپیکر JBL با کیفیت فوق‌العاده
  • سیستم Head-UP
  • شارژر بی‌سیم موبایل
image

پیش از آنکه ماشین‌های یاد شده را خریداری کنید، باید منتظر بمانید که تویوتا کلیه خودروهای A90 Edition که توسط مشتریان پیش خرید شده را تحویل دهند. اما اگر واقعا قصد دارید تا جزء اولین نفراتی باشید که Supra 2020 را سوار می‌شوید، می‌توانید یک پرواز مستقیم به ایالت آریزونا واقع در فونیکس رزرو کرده و اولین ماشین‌هایی که در حراجی Barret-Jackson در ایالت Scottsdale عرضه می‌شوند را خریداری کنید.

تصاویر سوپرا 2020 را در گالری زیر مشاهده کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mehiyaw

۱۳۹۷/۱۰/۲۷
هر وقت میبینمش فکر میکنم مزدا mx5

Saeed_jamali20

۱۳۹۷/۱۰/۲۷
میتونس طراحیش بهتر باشه بعد ۷ سال انتظار بهتری داشتم?

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
به ماها اجازه‌ی ورود به آریزونا را نمیدن. ما نهایتاً تا چاووش‌اُغلو ترکیه بریم یه شلوارلی بخریم بهمراهِ تیشرت‌زامبی?
برای کبوترچاهی‌های مقیمِ اونجا هم گندم و شادانه بریزیم?
بر طبلِ شادانه بکوب??

مصطفی

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
تویوتا به معنی واقعی کلمه "پادشاه" خودروسازان دنیاست.