خانهاخبار
راهنمای خرید لوازم جانبی مورد نیاز در سفر

راهنمای خرید لوازم جانبی مورد نیاز در سفر

با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز استفاده از تجهیزات و لوازم دیجیتال در زندگی ما بیشتر و بیشتر شده است به طوری که امروزه همه ما حداقل یک گوشی هوشمند و یا تبلت همراه خود داریم که با استفاده از آن با جامعه در ارتباط هستیم و به ابزاری برای انجام کارهایمان تبدیل شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز استفاده از تجهیزات و لوازم دیجیتال در زندگی ما بیشتر و بیشتر شده است به طوری که امروزه همه ما حداقل یک گوشی هوشمند و یا تبلت همراه خود داریم که با استفاده از آن با جامعه در ارتباط هستیم و به ابزاری برای انجام کارهایمان تبدیل شده است. پیوند گوشی های هوشمند با زندگی و کار ما باعث شده تا همیشه دغدغه در دسترس بودن آنها در کنار ما باشد و مدام نگران این باشیم که دستگاه هوشمند ما دچار کمبود باتری و خاموش شدن نشود.

image

 

یکی از لوازم جانبی هایی که تقریبا همه ما در زندگی به آن نیاز داریم پاوربانک ها می باشند، پاور بانک ها باتری های قابل شارژ و حمل می باشند که  با استفاده از آن می توانیم همواره در بیرون از منزل و محل کار یا هر جایی که دسترسی به برق شهری مقدور نست، گجت های هوشمند خود را از قبیل گوشی هوشمند، تبلت، کنسول بازی قابل حمل، مسیر یاب، ساعت هوشمند و ... را شارژ کنیم و از خاموش شدن آنها جلوگیری کنیم. یکی از چالش های پیش روی شما انتخاب یک پاور بانک اورجینال و با کیفیت می باشد، شما میتوانید برای تهیه یک پاور بانک خوب از طریق فروشگاه جانبی اقدام کنید.

چه پاوربانکی بخریم؟

در مورد خرید پاوربانک باید به چند نکته نوجه داشته باشید. نکته مهم قبل از هرچیز برند پاور بانک است. دقت داشته باشید که برندی که انتخاب می کنید از برند های معتبر باشد زیرا استفاده از برند های معتبر امکانات ایمنی و سلامت باتری گجت شما را تضمین میکند امکاناتی ار قبیل محافظت در برابر تخلیه شارژ ناگهانی، شارژ بیش از حد دستگاه، ولتاژ و جریان ورودی، اتصال کوتاه، حفاظت در برابر ولتاژ و جریان خروجی بیش از حد و مقاومت گرمایی و کنترل درجه حرارت که شاید در زمان خرید خیلی به این موضوعات دقت نشود. بعد از انتخاب برند باید ظرفیت مورد نیاز را با توجه به شرایط شارژ انتخاب کرد. اگر دسترسی به برق شهری خیلی کم باشد طبیعتا باید با انتخاب پاور بانک با ظرفیت بیشتر، شارژ بیشتر را تامین کرد. البته باید به وزن پاور بانک هم دقت داشت. موضوع دیگر نوع سلول های پاور بانک است که معمولا از دو نوع لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری هستند. استفاده از باتری های لیتیوم پلیمری به دلیل گرانقیمت بودنشان کمتر مورد استفاده قارار می گیرند اما معمولا برند های معتبر از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده میکنند که ممکن است کمی قیمت تمام شده پاور بانک را بالا ببرد اما سلامت و ایمنی باتری شما را تضمین میکند.

 

خرید پاور بانک اصلی

راهنمای خرید باتری اصلی گوشی موبایل

شاید قبل از تهیه یک پاوربانک، نیاز داشته باشید که از سلامت باتری گوشی خود مطمئن شوید تا بیشترین میزان شارژدهی را در گوشی خود داشته باشید. متاسفانه در بازار ایران اکثر باتری ها غیر اصلی به فروش می رسد و پیدا کردن یک باتری اصلی برای گوشی کار بسیار دشواری هست. برای تشخیص یک باتری اصلی می بایست در گام اول به نکات زیر توجه داشته باشید.

در خرید باتری موبایل در ابتدا لازم است به این نکته توجه داشته باشید از فروشگاهی که خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش خوبی باشد و پاسخ گویی برای کاربران خود داشته باشد. همچنین یکی دیگر از روش های تشخیص باتری گوشی اصلی چاپ با کیفیت به روی بدنه باتری می باشد و در گام بعدی و مخصوصا در گوشی های ساسونگ وجود تگ های NFC رو باتری یکی از مواردی هست که باید به آن توجه شود. استفاده از باتری های فیک و عیر اصلی می تواند تاثیر مستقیمی در عملکرد گوشی داشته باشد و ایمنی شما و خانواده تان را به خطر بیاندازد. پس حتما در خرید آن دقت لازم را انجام دهید و از فروشگاه های غیر معتبر خرید نکنید و در هنگام خرید به دنبال ارزانترین قسمت نباشید زیرا دلیل ازران بودن آنها کاملا مشخص است. از فروشگاه معتر باتری اصلی و با کیفیت را به قیمت واقعی بخرید.

 

راهکار استفاده از شارژر فندکی در خودرو

بعد از بررسی نحوه خرید یک باتری اصلی برای گوشی موبایل و همچنین خرید پاوربانک برای شارژر گوشی نوبت به معرفی شارژر فندکی می رسد. شما می توانید از شارژر فندکی برای شارژ کردن گوشی موبایل خود در خودرو استفاده نمایید. همه ما ساعات طولانی را در خودرو برای رسیدن به محل کار و یا مسافرت سپری میکنیم و این زمان میتواند زمان مناسبی برای شارژ گوشی هوشمند، تبلت، مسیر یاب و ... باشد. استفاده از یک شارژر فندکی مناسب می تواند نیاز به شارژ را درون خودرو تامین کند.

در خرید شارژر فندکی توجه به چند نکته ضرروی می باشد که در صورتی که رعایت نشود می تواند به گوشی شما آسیب وارد نماید. خرید شارژر فندکی اصلی و با کیفیت که دارای کیت های کنترل ولتاژ هستند و از ورود ولتاژ غیر استاندارد و پر نوسان به گوشی شما جلوگیری می کند. حتما به این نکته توجه کنید که شارژر های فندکی ارزان قیمت می توانند به سرعت باتری موبایل شما را خراب کنند. اگر نیاز به شارژ چند دستگاه به صورت همزمان دارید میتوانید از شارژر های فندکی چند پورت استفاده کنید و استفاده از یک کابل چند سر می تواند نیاز به سه کابل را در یک کابل رفع کند.

شارژر فندکی مطمئن

خرید هولدر و نگهدارنده موبایل در خودرو

اگر شما اهل مسافرت هستید و یا روزانه ساعات زیادی را پشت فرمان اتومبیل سپری می کنید حتما نیاز دارید که از یک هولدر موبایل استفاده کنید، هولدرهای موبایل نگهدارنده هایی گوشی شما در خودرو هستند که می توانند کار شما را در رانندگی بسیار آسان کنند و با ایجاد دسترسی خیلی آسان به گوشی از خطرات تصادف در رانندگی بکاهند. خرید یک هولدر گوشی با بودجه های مختلف از 10 هزار تومان تا 300 هزار تومان ممکن می باشد ولی توصیه می شود از هولدر های برند های معتبر استفاده کنید تا در زمان کوتاه دچار خرابی و از دست دادن کیفیت خود نشوند. چسبندگی مهمترین وظیفه ی هر هولدر است و اگر به خوبی انجام نشود احتمال سقوط گوشی و احتمال آسیب به آن زیاد خواهد بود. گیره نگهدارنده نیز باید از کیفیت لازم برخوردار باشد تا در اثر باز و بسته شدن خراب نشود. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از هولدر های با کیفیت و برند استفاده نمایید و یک بار هزینه کنید.

خرید انواع هولدر موبایل

خرید کابل اصلی اپل لایتنینگ

بعد از معرفی انواع محصولات که کار شما را برای استفاده طولانی مدت از موبایل و همچنین رانندگی راحتر می کند نوبت به معرفی کابل گوشی های اپل می رسد که متاسفانه پر از نمونه های فیک در بازار ایران می باشند. کابل اورجینال اپل دارای ویژگی های منحصر به فردی هست که به دلیل حساس بودن گوشی های آیفون پیشنهاد می شود حتما در خرید آنها دقت لازمه انجام شود و بهترین کابل اصلی برای گوشی تهیه شود. استفاده از کابل اصلی اپل می تواند این تضمین را به شما بدهد که برای مدت طولانی نیاز به تهیه محصولات دیگر نخواهید داشت. چرا که اپل تمامی محصولات اصلی و جانبی خود را با عمر مفید بالا و دوام بسیار مناسب تولید می کند. استفاده از کابل اصلی آیفون علاوه بر ایجاد عملکرد بهتر، باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می شود. کابل آیفون در انداره های 1 متر و 2 متر به رنگ سفید و ظاهری کاملا ساده تولید شده است. اگر از کابل های برند های دیگر استفاده می کند دقت داشته باشید که کابل مورد نظر دارای گواهی MFI از شرکت اپل باشد.

کابل اصلی لایتنینگ

فروشگاه اینترنتی جانبی janebi.com با بیش از 6 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر با ارائه بهترین برند ها و کالاهای با کیفیت مفتخر است بخش زیادی از نیاز مخاطبان را پاسخ دهد. جانبی در سالهای فعالیت خود همواره تلاش داشته تا کالای با کیفیت را با قیمت مناسب و منطقی در اسرع وقت به مشتریان خود ارائه دهد. بخش مشاوره و خدمات پس از فروش جانبی نیز آماده راهنمایی برای خرید بهتر و ارائه خدمات بهتر در اسرع وقت به مشتریان عزیز می باشند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

majid

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
من خرید کردم ازشون سرعت ارسال تهرانشون خوبه 3 ساعته بسته به دستم رسید