خانهاخبار
عرضه گوشی Nokia 9 PureView مجددا با تأخیر روبرو می‌شود!

عرضه گوشی Nokia 9 PureView مجددا با تأخیر روبرو می‌شود!

نوکیا 9 PureView یکی از محصولات پر سر و صدا به حساب می‌آید که عرضه آن تا کنون با یک بار تأخیر روبرو شده و به نظر می‌رسد که انتظار برای رونمایی از آن طولانی‌تر از حد معقول خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

گوشی نوکیا 9 PureView که ابتدا قرار بود پاییز سال گذشته معرفی شود، به دلیل مشکلات دوربین با تأخیر روبرو شد و رونمایی از آن به همایش MWC 2019 موکول شد. کمی بعد از این اتفاق، برخی منابع اعلام نمودند که مشکل ایجاد شده، برطرف شده است و در ماه ژانویه شاهد رویدادی در این مورد خواهیم بود. اما حالا بر اساس اعلام شرکت HMD Global که مسئولیت تولید این محصول را بر عهده دارد، باید انتظار تأخیر مجدد در معرفی Nokia 9 PureView را داشته باشیم.

تنها لحظاتی بعد از توییت مدیر بخش محصولات HMD Global در مورد رونمایی از یک محصول جدید در جریان MWC 2019، یکی از منابع آگاه در پاسخ به توییت وی، اعلام کرد که مراسم معرفی نوکیا 9 PureView مجددا با تأخیر روبرو خواهد شد و رونمایی از آن به اواخر ماه فوریه موکول می‌شود.

image

از آنجا که این اطلاعات در حد حرف و حدیث به نظر می‌رسد، لذا پیشنهاد می‌کنیم که آنها را با چاشنی شایعه در ذهن خود جای دهید. اگر تأخیر مجدد صحت داشته باشد، باید منتظر ماند و دید که آیا نوکیا 9 PureView توانایی رقابت با محصولات سال 2019 را خواهد داشت یا خیر. رونمایی جداگانه محصول، باعث بیشتر دیده شدن آن می‌شود، اما تأخیر و موکول شدن آن به نمایشگاه MWC 2019 باعث می‌شود تا محصول یاد شده در سایه Xperia XZ4، ال جی G8 و محصولات میان رده که در این رویداد معرفی می‌شند، گم شده یا کمتر دیده شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
این پیوور ویو ۳ ساله همه رسانه های اینترنتی داخل و خارج از کشور رو علاف خودش کرده آخرشم نفهمیدیم اصلا چی هست چجوریه کی میاد آخرشم میان میگن اصلا نوکیا ۹ درکار نیست همون قبلیارو آپدیت میکنن!