خانهاخبار
جزئیات جدیدی پیرامون گلکسی S10 در رسانه‌ها منتشر شد

جزئیات جدیدی پیرامون گلکسی S10 در رسانه‌ها منتشر شد

علیرغم اینکه تنها شش هفته تا رونمایی رسمی از پرچمدار جدید سامسونگ باقی مانده، اما روز به روز شاهد درز اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی S10 هستیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

همان طور که می‌دانید، رفته رفته به رویداد معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی Galaxy S10 نزدیک می‌شویم و به همین دلیل، شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون این محصول در حال افزایش است. تا به این لحظه، تصاویر زیادی در مورد زبان طراحی کهکشانی بعدی سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شده که تمامی آنها متفق‌القول بر این باورند که حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و محصول نهایی، مانند تصویر زیر خواهد بود:

image

 

بر اساس پیش‌بینی وبسایت های فعال در زمینه تکنولوژی، دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از فوکوس خودکار و لرزشگیر نوری، باعث بالا رفتن کیفیت تصاویر گرفته شده می‌شود و ویژگی Super Slow-Mo نیز مطمئنا عنوان دیگری است که در انتظار بهبود آن هستیم. قابلیت Bright Night که مدتی است در مورد آن صحبت می‌شود، باعث بالا رفتن کیفیت تصاویر در شرایط نوری کم خواهد شد که باید منتظر ماند و دید که نتیجه کار، چه چیزی از آب درمی‌آید. ویژگی دیگری به نام Stage Lighting هم در گلکسی S10 قرار می‌گیرد تا به مقابله با حالت پرتره اپل بپردازد.

دوربین دوم این محصول، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز واید خواهد بود که باعث می‌شود پهنای دید دوربین بالا رفته و موارد بیشتری در کادر جای گیرند. متأسفانه دوربین دوم از فوکوس خودکار و لرزشگیر نوری بهره‌مند نخواهد بود. در مدل پلاس گلکسی S10، شاهد دوربین سوم با لنز تله نیز خواهیم بود که بر خلاف مورد قبل، به Autofocus و OIS یا همان لرزشگیر نوری مجهز است.

از مبحث دوربین فاصله گرفته و به طراحی گوشی می‌پردازیم. سامسونگ تصمیم گرفته تا از زبان طراحی و رنگ و روی مات که بدنه گلکسی S9 را پوشانده بود فاصله گرفته و به طراحی براق (مانند بدنه گلکسی S8) بازگردد. حفره اسپیکر قرار گرفته در قسمت بالایی مانند گلکسی Note 9 به حالت دوگانه درآمده، اما تعداد این حفره‌ها از چهار به پنج عدد رسیده است. در گلکسی اس 10 پلاس، دکمه پاور دستگاه کمی بزرگتر خواهد شد تا دسترسی به آن آسان‌تر شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که پس‌زمینه‌های Infinity مانند گلکسی نوت 9 به همراه نوار نویگیشن، به صورت پیش فرض فعال شده و رابط کاربری سامسونگ که بر اساس جسچرهای مختلف طراحی شده، در صورت تمایل کاربر در دسترس خواهد بود.

متأسفانه اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار گلکسی S10 در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا هدفون‌های AKG را با تغییراتی روبرو کرده و کیفیت آنها را افزایش دهد که این قطعه، به صورت پیش فرض در جعبه محصول یاد شده قرار می‌گیرد.

در نهایت شایان ذکر است که اداپتور شارژ سریع نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که حداقل با ظرفیت 20 وات همراه خواهد بود و رنگ آن نیز به جای حالت براق، به مشکی مات تبدیل شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سجاد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
این گوشی بیاد یا نیاد تو ایران گرونه وما نمی تونیم از دو قدمیشم رد بشین برای همین اصلا جذابیت برام نداره تا پیگیریش باشم

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
بهترین گوشی سال 2019 بدون هیچ شکی

milad

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
میگم قبلا که یه همچین خبر یا مطلبی میومد همه میومدن نظر میذاشتن بحث میکردن ولی انگار از وقتی گرون شده همه چی دیگه کسیم ذوقی به حتی دونستن این چیزا نداره .کلا از همه چی سرد شدیم ?