خانهاخبار
پشتیبانی از پخش HDR نتفلیکس به پیکسل 3 و 3 XL اضافه شد

پشتیبانی از پخش HDR نتفلیکس به پیکسل 3 و 3 XL اضافه شد

از دیروز گزارشاتی به گوش می‌رسد که از اضافه شدن قابلیت پخش HDR نتفلیکس در دو تلفن هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 XL خبر می‌دهد. نتفلیکس هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نکرده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

کیفیت محتواهای نتفلیکس از SD تا 4K  رنج گسترده‌ای دارد، اما از چند وقت پیش گزینه HDR هم به آن اضافه شده است. نتفلیکس با این گزینه سعی دارد طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را نشان دهد. حالا به نظر می‌رسد جدیدترین موبایلی که به پشتیبانی از این قابلیت نتفلیکس مجهز شده پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال باشد.

البته در زمان نگارش این مطلب، نام این دو دستگاه هنوز به فهرست رسمی نتفلیکس از دستگاه‌هایی که قابلیت HDR را پشتیبانی می‌کنند اضافه نشده، بنابراین شاید نتفلیکس این قابلیت را زودتر از موعد فعال کرده است. با این حال بسیاری کاربران گزارش داده‌اند که این گزینه را در دستگاه‌های خود مشاهده کرده‌اند.

اگرچه هنوز برخی می‌گویند که این قابلیت به دستگاه آن‌ها اضافه نشده، ولی جای نگرانی نیست و این اتفاق احتمالا جزئی از فرآیند عرضه تدریجی گزینه مذکور است. انتشار گزارشات اولیه از شب گذشته شروع شد، و تا جایی که از کاربران شنیده می‌شود، این تغییر از سمت سرور بوده و ارتباطی با آپدیت اپلیکیشن ندارد، بنابراین کسانی که این قابلیت را دریافت نکرده‌اند همچنان باید کمی صبر کنند.

شرکت نتفلیکس هم هنوز به طور رسمی هیچ واکنشی نداده و باید صبر کنیم تا نام این دستگاه به فهرست مذکور اضافه شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)